• جمعه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99122216694
  • خبرنگار : 90111

AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد/ اعتراض رسمی اردن به میزبانی کویت

AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد/ اعتراض رسمی اردن به میزبانی کویت

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که در صورت موافقت همه تیم های یک گروه احتمال تغییر میزبانی وجود دارد.

به  گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (جمعه) کشورهای میزبان بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

طبق اطلاعیه AFC کشورهای چین، کویت، بحرین، عربستان، قطر، ژاپن، امارات و کره جنوبی به عنوان میزبان‌های بازی‌های باقیمانده از گروه‌های ۸ گانه انتخاب شدند.

این انتخاب‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض‌های را به دنبال داشته است. کشور اردن رسما به انتخاب کویت به عنوان میزبان گروه دوم اعتراض و اعلام کرد که گرمای هوا در این کشور بالا است و نمی‌تواند میزبان خوبی باشد.

طبق اعلام استاد الدوحه کنفدراسیون فوتبال آسیا همه چیز را مختومه اعلام نکرده است بلکه در صورتی که همه تیم‌های یک گروه با میزبان‌های کنونی مخالف باشند امکان تغییر میزبانی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، ایران هم یکی از کشورهایی است که به انتخاب بحرین به عنوان میزبان گروه سوم مخالف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۲ ۱۷:۰۱

وقتی مسئولین فدراسیون فوتبال ایران دچار سردگمی هستند و فقط به فکر منافع خود هستند. چه کسی حاضره از منافع فوتبال ایران دفاع کنه؟ این حرف‌هایی که این آقایان می‌زنند. فقط و فقط لقلقه زبانه . هیچ کاری نمی‌توانند در برابر کشور‌های فسقلی عربی با نفوذی که (هم مالی و هم نیروی انسانی ) در ای اف سی دارند. از پیش ببرند. مگر غیرت بچه‌های تیم ملی در برابر همه این مشکلات و حتی ناداوری های احتمالی شدید.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۲ ۱۷:۴۱

فدراسیون فوتبال باید با چند وکیل معتبر حرفه‌ای مشورت کند و یک لایحه اعتراضی و دفاعیه معتبر و محکم را به فیفا و CAS ارسال کند نباید در برابر این ظلم ای اف سی کوتاه آمد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۲ ۱۹:۳۲

میشه بگید، ایران با وی موافقه؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۲ ۲۲:۱۸

عراق هم به میزبانی بحرین اعتراض رسمی کرده باید فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون کامبوج و فدراسیون هنگ کنگ مذاکره کنه تا اون ها هم به میزبانی بحرین اعتراض کنند چون فاصله کامبوج و هنگ کنگ از بحرین خیلی دوره و آب و هوای اون کشورها هم با بحرین خیلی فرق می کنه پس با یک رایزنی درست و خوب میشه نتیجه گرفت ضمن این که با یک تیم حقوقی از وکلای حرفه ای ایرانی باید طی یک لایحه اعتراضی به دادگاه CAS اعتراض رسمی فدراسیون فوتبال ایران به دادگاه عالی ورزش اعلام بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۳ ۲۲:۵۲

برادر عراق به میزبانی بحرین اعتراض نکرده به ترتیب بازی‌ها اعتراض کرده