• شنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122317115
  • خبرنگار : 30054

مقایسه تلویزیونهای شیائومی با ال جی و سامسونگ

مقایسه تلویزیونهای شیائومی با ال جی و سامسونگ

شرکت شیائومی(Xiaomi)، یک شرکت چینی فعال در حوزه تولید گوشی‌های تلفن همراه بوده است که چندی پیش با توسعه فعالیت خود، به تولید لوازم خانگی نیز می‌پردازد. امکانات و کارایی بالای محصولات این برند و به خصوص کیفیت تلویزیون شیائومی باعث رقابت آن با سایر برندهای معروف دنیا چون سامسونگ و ال جی شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بانه ۹۰، تلویزیون‌های شیائومی با وجود کیفیت تصویر و توانایی هایی که در آنها گنجانده شده در بازار ایران توانسته اند سهم فروش عالی و محبوبیت بالایی را در میان کاربران کسب نمایند. معمولاً دغدغه اکثر افراد در زمان خرید تلویزیون، در مورد کیفیت نمایش و قابلیت های آن و نیز طراحی مدرن آن می‌باشد.

به همین دلیل شرکت شیائومی با ارائه تلویزیونهایی با قیمتی پایین تر که اکثر ویژگی های مهم و کاربردی یک تلویزیون هوشمند را در خود گنجانده اند، توانست در مدتی بسیار کوتاه کاربران و مخاطبان بسیار زیادی را مجذوب خود کند.

تلویزیون شیائومی با دارا بودن قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی چون سیستم عامل اندروید، کیفیت تصویر ۴K، زاویه دید گسترده، درگاههای اتصال USB ،HDMI، درگاه صوتی اپتیکال، تکنولوژی‌های قوی صوتی چون Dolby و DTS، ریموت کنترل هوشمند و… توانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب نماید.

مهمترین قسمت یک تلویزیون، پنل آن است که در تلویزیون های شیائومی این قسمت با خرید از شرکتهای ال جی و سامسونگ تهیه می شود. پس در کیفیت صفحه نمایش دقیقا همانند ال جی و سامسونگ عمل می کنند. سیستم صوتی اکثر این تلویزیونها همانند سایر تلویزیونهای ال جی و سامسونگ دو کاناله و قدرتی معادل ۲۰ وات دارند.

یکی دیگر از نقاط قوت این تلویزیونها سیستم عامل آنهاست؛ سیستم عامل تلویزیونهای شیائومی اندروید است که می توان به راحتی با آن کار کرد و یا برنامه های جدید نصب و به روزرسانی کرد.

بنابر آنچه گفته شد این تلویزیونها تمام ویژگی هایی که می توانند کاربرد داشته باشند را در کنار کیفیت نمایش عالی به صورت یکجا ارائه نموده اند. از طرفی دارای طراحی بسیار خوب و ظریفی هم هستند که اگر تمام این ویژگی ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و در نهایت قیمت پایین تر از قیمت تلویزیونهای ال جی و سامسونگ را بسنجید، متوجه خواهید شد که نه تنها قیمت تلویزیونهای شیائومی برای خرید بسیار به صرفه است، بلکه با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر، صاحب یک تلویزیون با کیفیت خواهید شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha