• شنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122317585
  • خبرنگار : 30054

حفاظ پنجره، درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی برای امنیت در ساختمان

حفاظ پنجره، درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی برای امنیت در ساختمان

حفاظ پنجره آهنی برای امنیت هر ساختمانی لازم است، اما مهمتر از آن، حفاظ پنجره و حفاظ پشت درب ضد سرقت و حفاظ روی دیوار است تا از ورود افراد غیرمجاز به داخل منزل جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آهن حفاظ، انواع نرده حفاظ روی دیوار (حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ ایستاده سرنیزه ای) و درب حفاظ آکاردئونی (حفاظ درب آپارتمان) و حفاظ پنجره آهنی برای امنیت هر ساختمانی لازم می باشد. در آپارتمان ها و منازل مدرن زیبایی و ایمنی حرف اول را می زند.

برای همین افراد به سراغ حفاظ می روند، اما در این بین مهم تر از همه حفاظ پنجره و حفاظ پشت درب ضد سرقت و حفاظ روی دیوار است تا به وسیله آن از ورود افراد غیرمجاز به داخل منزل یا محل خود جلوگیری نمایید.

منزل شما در طبقه اول و یا طبقه آخر یک آپارتمان قرار دارد و پنجره آن رو به کوچه و یا خیابان باز می‌شود؛ و یا در یک خانه ویلایی زندگی می‌کنید که عبور از حفاظ دیوار و وارد شدن به حیاط در نبود شما در منزل دور از ذهن نیست.

نداشتن حفاظ پنجره شما را نمی‌ترساند ؟ حفاظ پنجره موضوعی متفاوت از حفاظ دیوار است و وجود آن حتی با داشتن نرده روی دیوار هم ضروری است ، بخصوص وقتی که دسترسی به پنجره خانه شما از بیرون چندان دشوار نباشد.

اولین گام در پیشگیری از دزدی خانه این است که فرصت‌ها را از بین ببرید. یکی از کارها برای از بین بردن فرصت‌ها در نظر گرفتن حفاظ ساختمان می‌باشد. حفاظ‌هایی نظیر حفاظ شاخ گوزنی مانعی برای ورود افراد به داخل ساختمان شده و به ‌نوعی امنیت را برای ساختمان به ارمغان می‌آورند. 

حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار نصب ‌شده و با طراحی درهم ‌تنیده و سرنیزه‌های تیزی که دارد احتمال ورود سارقین به داخل ساختمان را تقریباً به صفر می‌رساند.

نرده شاخ گوزنی در مدل‌های مختلفی تولید شده و این امکان را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند تا در کنار حفظ زیبایی، امنیت ساختمان را نیز حفظ کنند. در مجموع برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه باید اقدامات پیشگیرانه را هم در داخل و هم در خارج ساختمان در نظر بگیرید.

مزایای نصب حفاظ های شاخ گوزنی روی دیوار حیاط ساختمان و ویلا

عبور از بالای حفاظ شاخ گوزنی غیر ممکن می باشد.

استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی را دارا می باشد.

خمکاری های روبه بیرون و در جهت های مختلف حفاظ شاخ گوزن مانع ایستادن در کنار آن ها می شود.

تراکم بالای نیزه های موجود علی رغم استحکام، نشان دهنده امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به سایر حفاظ ها را دارد.

تراکم نیزه های موجود در حفاظ های شاخ گوزنی قابل تغییر می باشد.

در مورد عرض این حفاظ ها نیز به همین صورت می توان عمل نمود.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در هر یک متر محاسبه می شود. به خاطر زیاد بودن شاخکهای در هم تنیده شده و نوک تیز داشتن عبور از حفاظ های شاخ گوزنی را غیر ممکن می کند.

برای نمای ساختمان ارزش دکوراسیون بسیار بالایی را دارد و زیبایی را دوچندان می کند.

حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت برای ساختمان است که روی در ورودی واحد و یا به عنوان درب پارکینگ نصب می شود. تسمه های فلزی روی حفاظ به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی درب آکاردئونی جای می گیرد.

این حفاظ به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و برخلاف دیگر انواع حفاظ های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک چارچوب یا قاب آهنی را دارد. انواع حفاظ های آکاردئونی از نوع تاشو هستند.

موقعی که نیاز به استفاده از آن نباشد حفاظ به صورت بسیار کم حجم در می آید. انواع ساده، طرح دار حفاظ آکاردئونی هم تولید شده که به سفارش مشتری در محل نصب می شود.

حفاظ آکاردئونی که به نام های کشویی یا ریلی جمع شونده نیز شناخته می شود به نوعی حفاظ گفته می شود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان مورد استفاده قرار می گیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته می شود.

شاکله اصلی درب آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پیم های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار می گیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت می کند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمی کند.

درب های آکاردئونی مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداول ترین مدل از آنها موسوم به مدل سه گل یا سه لوزی می باشد که ۹۰ درصد امنیت مورد نظر را برقرار می نماید لذا جهت افزایش امنیت می توان از قفل های مخفی که در بدنه درب طراحی می گردد و همینطور تعداد حلقه های قفل بیشتر استفاده نمود.

آهن حفاظ تولید کننده انواع نرده حفاظ روی دیوار (حفاظ شاخ گوزنی - حفاظ بوته ای - حفاظ لیلیوم - حفاظ نیزار - حفاظ ایستاده سرنیزه ای ) و درب حفاظ آکاردئونی (حفاظ درب آپارتمان) و حفاظ پنجره آهنی می باشد. در آپارتمان ها و منازل مدرن زیبایی و ایمنی حرف اول را می زند.

برای همین افراد به سراغ حفاظ می روند.اما در این بین مهم تر از همه حفاظ پنجره و حفاظ پشت درب ضدسرقت و حفاظ روی دیوار است تا بوسیله آن از ورود افراد غیرمجاز به داخل منزل یا محل خود جلوگیری نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha