• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99122518687
  • خبرنگار : 50405

یک فعال سیاسی اصولگرا:

تخصص، مهم‌ترین شرط حمایت ما از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر است 

تخصص، مهم‌ترین شرط حمایت ما از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر است 

ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: شرط اول ما برای حمایت از داوطلبین، این است که صلاحیت تخصصی آنان برای شورای شهر مورد تایید قرار بگیرد. یعنی ما می‌خواهیم برای رفع نیازهای شهر، به سراغ افرادی برویم که تجربه و تخصص‌های لازم را دارند. 

سید جواد رضویان‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مهم‌ترین ویژگی‌هایی که نامزدهای انتخابات شورای شهر باید دارا باشند، بیان کرد: ما در حزبمان در حال بررسی افرادی که تا کنون اقدام به ثبت نام در انتخابات شورای شهر کردند، هستیم و بنا داریم از افرادی که با معیارهای‌مان مطابقت دارند حمایت کرده و لیستی را متشکل از نام این افراد ارائه دهیم‌. 

وی ادامه داد: شرط اول ما برای حمایت از داوطلبین، این است که صلاحیت تخصصی آنان برای شورای شهر مورد تایید قرار بگیرد. یعنی ما می‌خواهیم برای رفع نیازهای شهر، به سراغ افرادی برویم که تجربه و تخصص‌های لازم را دارند و می‌توانند در مصوبات قانونی و تنظیم طرح‌ها و لوایح به صورت تخصصی وارد شوند. 

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: یکی از معیارهای تعیین متخصص بودن افراد مدرک تحصیلی آنان است و معیار دیگر تجربیات آنان. شاید فردی رشته تحصیلی‌اش مرتبط با هیچ کدام از حوزه‌های مدیریت شهری نباشد، اما در این زمینه تجربیاتی دارد که کارامدی او در این عرصه را ثابت می‌کند. 

رضویان با بیان اینکه تشکیل شوراهای شهر باعث افزایش دموکراسی شده است، خاطرنشان کرد: زمانی شهردار توسط استاندار و فرماندار منصوب می‌شد، اما حالا شهردار توسط اعضای شورای شهر، یعنی با رای غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شود. اگر ما بتوانیم نقش احزاب را هم در این خصوص پررنگ کنیم که در قبال عملکرد شهرداری و شورای شهر، احزاب نیز پاسخگو باشند، مسلما دموکراسی افزایش بیشتری خواهد یافت. 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در عصر دموکراسی زندگی می‌کنیم، اظهار کرد: در چنین دورانی که همه چیز باید با رای مردم اتفاق بیفتد، اگر مردم انتخاب درست‌تری داشته باشند، مسلما ارائه خدمات هم به صورت قوی‌تر انجام‌ خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha