• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99122518767
  • خبرنگار : 71468

اعزام دو ورزشکار ترای اتلون به قهرمانی آسیا/ تلاش برای رسیدن به وایلد کارت المپیک

اعزام دو ورزشکار ترای اتلون به قهرمانی آسیا/ تلاش برای رسیدن به وایلد کارت المپیک

رییس فدراسیون ترای اتلون گفت: دو ورزشکار را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می کنیم با این نیت که عملکرد خوبی از خودشان نشان دهند و بتوانیم به وایلد کارت المپیک برسیم.

مهدی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعزام ورزشکاران ایران به مسابقات ترای اتلون قهرمانی آسیا ژاپن بیان کرد: به درخواست سرجیو سانتوز، مربی پرتغالی مسابقات نخبگان ایران را برگزار کردیم و او نفرات منتخب را شناسایی کرد و در نهایت دو نفر انتخاب شدند که به قهرمانی آسیا ژاپن اعزام شوند. قهرمانی آسیا در بخش بزرگسالان برگزار می‌شود که گزینشی المپیک است و امین سقایی و علی رضوانی نفرات اصلی هستند و محمد حسین طیبی هم ذخیره است.  اجلاس کنفدراسیون آسیا هم هم‌زمان برگزار می‌شود و به همین دلیل من هم همراه دو ورزشکار به ژاپن می‌روم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که ترای اتلون ایران شانسی برای گذرفتن وایلد کارت المپیک توکیو دارد یا خیر؟ تاکید کرد: ما در خواست داده‌ایم و حتی در این مورد با آقای سجادی سرپرست کاروان نیز صحبت کرده‌ایم.  با این نیت هم به قهرمانی آسیا می‌رویم که شاید کیفیت عملکرد ورزشکاران ما فدراسیون جهانی را مجاب کند، وایلد کارت را بدهد. ما ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی داریم اما همه چیز وابسته به عملکرد نمایندگان ماست و عملکردشان باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم چانه‌زنی کنیم.  

رییس فدراسیون ترای اتلون در مورد هزینه اعزام به ژاپن و پروتکل‌های در نظر گرفته شده نیز گفت: هزینه‌های اعزام بسیار زیاد و سنگین است. ما پیش‌بینی کرده‌ایم برای اعزام سه نفر ۴۰۰ میلیون تومان باید هزینه کنیم که البته ممکن است تا زمان اعزام بیش‌تر هم شود. طبق استعلامی که اکنون داشتیم فقط هزینه هر نفر در زمان قرنطینه هزار دلار می‌شود و این غیر ازهزینه‌های دیگر است. پروتکل‌های سخت گیرانه‌ای هم در نظر گرفته شده است و در بازه زمانی که در قرنطینه هستیم، ورزشکاران ما براساس الگویی که مربی پرتغالی می‌دهد، تمرین می‌کنند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha