• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99122519379

رئیس کمیسیون عمران شورای شیراز:

دوران توسعه تک‌بعدی تمام شده است

دوران توسعه تک‌بعدی تمام شده است
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مصادیقی از تغییر مطالبات مردم از مدیریت شهری، گفت: دوران توسعه تک‌بعدی تمام شده و مجموعه شورای شهر به همه ابعاد توسعه شهری توجه کرده است.

نواب قائدی گفت: آنهایی که کار مدیریتی و بودجه انجام دادند به خوبی می‌دانند که تامین منابع مالی و کار کردن برای شهروندان در این وضعیت اقتصادی کشور چقدر دشوار است و شورای شهر شیراز در این شرایط با تدبیر و خرد جمعی توانسته است که با یک مدیریت موفق، پروژه‌ها و اقدامات قابل توجهی را به سرانجام برساند.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای شیراز، قائدی افزود: مدیریت شهری دیگر به دنبال توسعه تک‌بعدی نیست و این رویکرد در تعریف و اجرای پروژه‌های ۱۲۲ گانه این شهر ملموس و مشهود است.

او با بیان اینکه این موفقیت‌ها بدون تعامل شورا، شهرداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط هرگز شدنی نبود، تصریح کرد: اگر امروز چپگرد صدرا برای روان کردن ترافیک‌ تحویل مردم داده می‌شود، روز گذشته نیز پارک ورزش سلامت در شهرک کشن را افتتاح کردیم و این قطار خدمت ادامه خواهد داشت.

قائدی ادامه داد: اگر با احداث و ساخت تقاطع‌های بتنی و زمخت، روح و روان شهروندان را آزرده کردیم با ایحاد فضاهای مفرح و نورپردازی‌های شادی‌بخش در صدد جبران برآمدیم تا به همه زوایای توسعه و مطالبات شهروندان توجه کرده باشیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: اگر در شمال شهر، مردم فضای پیاده‌راه چمران را در اختیار دارند، پیاده‌راه سلامت بلوار احمد ابن موسی و پیاده‌راه سلامت در بلوار طلاییه در جنوب شیراز در حال احداث است تا شهروندان در جنوب شهر هم از خدمات عادلانه‌ی مدیریت شهری بهره‌مند شوند.

او به احداث پروژه بزرگ پردیس سینمایی در میدان کوزه‌گری و فرهنگسرای معلولین در پارک جوان برای نخستین بار و سالن تئاتر در بلوار نصر در جنوب شیراز اشاره و اضافه کرد: استقبال از دوچرخه‌های اشتراکی نشان می‌دهد که ذائقه مردم شیراز تغییر کرده و جنس مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بسیار متفاوت شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به مردم نوید داد که در سایه تعامل و تصمیمات کارشناسی شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha