• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99122519509

نماینده ولی فقیه در استان قم:

دشمن توقع نداشت ۴۰ سالگی مان را ببینیم

دشمن توقع نداشت ۴۰ سالگی مان را ببینیم

ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در قم گفت: شهدا به مردم درس مبارزه با دشمنان دادند و دشمن توقع نداشت که ما ۴۰ سالگی انقلاب را ببینیم، اما شهدا نابودی دشمن را در این عرصه رقم زدند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در مراسم رونمایی از سردیس های شهدای جبهه مقاومت اسلامی که در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد،گفت: شعار حب الحسین(ع) یجمعنا حقیقتی است که خداوند در دل محبان اهل‌بیت (ع) قرار داده و حب اهل‌بیت(ع) عقل، عاطفه و احساس ما را جهت می‌دهد.

وی افزود: محبت اهل‌بیت(ع) راهگشا است. شهدا بر اساس محبت به خداوند و اهل‌بیت(ع) قدم برداشته و کشور را ساماندهی کردند و باید بدانیم انقلاب اسلامی و نهضت کشور ما در عراق، سوریه و یمن دارویی برای بسیاری از دردهای دنیا و آخرت ما است.

امام‌جمعه قم یادآورشد: محبت به امام حسین(ع) عامل پیروزی در جبهه‌های جنگ بود. بر اساس محبت به امام حسین(ع) در جبهه‌ها مردم آنچه را که رضای خدا بود تحقق بخشیدند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مردم با توسل به اهل‌بیت(ع) رزمندگان را هدایت و تشویق کرده و امروز این فرهنگ در تمام عرصه‌ها با اجتماع حسینیان و علویان در جنگ‌ها و مراسم شادی معنا پیدا می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به اهمیت ولایتمداری در دوران غیبت اشاره کرد و گفت: زمانی که انسان در عصر غیبت گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه باشد قلب دیگر مرزی نمی‌شناسد.

وی عامل حضور رزمندگان و فداییان راه حق در جبهه‌های جنگ را ولایت مداری دانست و افزود: ولایت مداری رزمندگان و فداییان راه حق عامل تشکیل این نهضت عظیم در منطقه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم حضور رزمندگان در جبهه‌های جنگ را رزمایش منطقه‌ای آمادگی ظهور معرفی و ابراز کرد: همه افراد در توان خود باید در این رزمایش حضورداشته و باید بدانیم افراد برای خدمت به اهل‌بیت(ع) و مردم انتخاب و گزینش می‌شوند.

وی مقاومت مردم را در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در ۴۰ سال انقلاب یادآور شد و مطرح کرد: شهدا به مردم درس مبارزه با دشمنان دادند و دشمن توقع نداشت که ما ۴۰ سالگی انقلاب را ببینیم، اما شهدا نابودی دشمن را در این عرصه رقم زدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha