• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99122619949
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با تجلیل از سازندگان

اکران فیلم پیرمردها نمی‌میرند در اردبیل آغاز شد

اکران فیلم پیرمردها نمی‌میرند در اردبیل آغاز شد

ایسنا/اردبیل آیین تجلیل و تکریم از سازندگان فیلم پیرمردها نمی‌میرند با اکران این فیلم در سینما انقلاب اردبیل برگزار شد.

در مراسمی که امروز در سینما انقلاب اردبیل و با حضور عوامل سازنده فیلم سینمایی پیرمردها نمی‌میرند، برگزار شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هنر سینما امروز از تأثیرگذاری و نفوذپذیری بیشتری در جامعه برخوردار است و قطعا هنرمندان و اهالی سینمای هفتم در استان اردبیل تلاش خواهند کرد تا در سال‌های آینده آثار ارزشمند و فاخری را ارائه کنند.

عبدالله بحرالعلومی یاد و خاطره رسول ملاقلی‌پور را در عرصه سینمای ارزشی ایران گرامی داشت و تصریح کرد: هر چند کرونا به عرصه فرهنگ و هنر در روند توسعه‌ای خدشه‌ای وارد کرده اما امیدواریم هنرمندان استان با تکیه بر سوژه‌های اجتماعی، تاریخ و فرهنگی بی‌نظیر و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان به تولید آثار ارزشمند و فاخر کمر همت ببندند.

وی گفت: جنس هنر از ایثار، گذشت و همچنین نظم و انضباط برخوردار است و در عرصه‌های مختلف هنری آنچه که مهم به نظر می‌رسد در کنار تعامل، همراهی و یکدلی فعالیت‌های مؤثر و هماهنگی است که به خلق یک اثر ارزشمند کمک می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از استعدادهای خوب سینمایی در استان به ویژه تلاش رضا جمالی به عنوان کارگردان فیلم سینمایی پیرمردها نمی‌میرند، افزود: خوشحال هستیم که دومین اثر بلند سینمایی استان اردبیل اکران می‌شود و قطعا در سراسر کشور اکران این فیلم بازتاب‌های مثبت و ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

کارگردان فیلم سینمایی پیرمردها نمی‌میرند نیز در این نشست با بیان اینکه بعد از 10 سال تأخیر این فیلم در آستانه اکران قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: تهیه‌کننده قبلی این فیلم اصرار داشت تا فیلمبرداری در منطقه‌ای از تهران و با حضور بازیگران پایتخت‌نشین انجام شود که بنده مخالف این روند بودم و تصمیم گرفتیم تا عمده فیلمبرداری و لوکیشن و بازیگران این اثر از خطه استان اردبیل باشند.

رضا جمالی اضافه کرد: بیش از 40 نفر هنرمند و هنرور در این اثر سینمایی ایفای نقش کردند و اکران این فیلم تا پایان سال در سینماها ادامه خواهد داشت و بعد از تعطیلات نوروزی نیز قرار است در سینماهای کشور اکران آن ادامه پیدا کند.

وی با قدردانی از جسارت تهیه‌کننده این اثر سلمان عباسی بیان کرد: در یک سال گذشته تلاش بی‌وقفه‌ای را در تولید این اثر شاهد بودیم و با وجود سختی کار توانستیم یک اثر فاخر ارائه کنیم که نشان‌دهنده صبوری و تحمل ما در برابر همه هجمه‌ها و مشکلات بوده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از پنج نفر از عوامل سازنده فیلم سینمایی پیرمردها نمی‌میرند در اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha