• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99122620024
  • خبرنگار : 71565

خاتمی: مذاکرات احتمالی در قالب لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی صورت بگیرد

خاتمی: مذاکرات احتمالی در قالب لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی صورت بگیرد

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: مذاکرات همه باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد.

به گزارش ایسنا، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها یکی از مصوبات افتخارآمیز مجلس انقلابی است، اثراتی که تاکنون در روابط بین الملل گذاشته حاکی از این است که بسیار کارشناسی و مفید بوده است، در واقع این قانون نقطه عطفی در تاریخ مجالس مختلف در این چهل ساله است.

وی افزود: اگرچه رییس مجلس تاکید کردند که کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون انرژی اجرای این مصوبه را پیگیری می کنند ولی بیان این نکته لازم است که مذاکره کنندگان چه در قالب ۱+۵ و چه ۱-۵ چه در راستای برجام و چه غیر از برجام، توجه کنند که  مذاکرات همه باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد و همچنین اجرای دقیق و کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مورد نظر باشد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در همین خصوص اظهار کرد: همه اظهارنظرها نیز باید در راستای این دو موضوع باشد، اگر کسی غیر از آن قدمی بردارد دیگر نماینده این کشور نخواهد بود و می خواهیم که مجلس مطابق اصل ۸۲ با آن ها رفتار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۶ ۲۱:۲۹

چشم همه تحریم هارو برمیدارن یکسالم میشینن ما راستی ازمایی کنیم الان فشار به ایران میاد یا امریکا اخه چرا خودتون و گول میزنید امریکا یک قدم عقب نمیره

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۶ ۲۲:۰۷

این آقای نماینده مگر خبر ندارد ، تاکید رهبر ، رئیس جمهور و همه مسئولین رفع تحریم را بیان کردند!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۶ ۲۲:۲۲

الان منتظرافاضات شمابودیم!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۶ ۲۲:۵۱

دست این نماینده کمیسیون بهداشت و درمان درد نکنه. فقط اینکه ۱-۵ بی معنی است و وجود خارجی ندارد. اصولا به نظر ایشان در آفساید هستند!

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۰۱:۲۷

وقتی نمایندگان خودشان۲۰ملیون حقوق میگیرند و کسانیکه به او رای دادن ۳ ملیون تصویب میکنند دیگر نماینده ما نیستن بی خود هی از خودشان تعریف میکنند

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۰۳:۰۸

چه بایدن چه حزب دموکرات از خداشونه رابطه با ایران بنام اونها ثبت بشه و مطمئنن اول عربهارو میفروشن بعدم صهیونیستهارو که بارها همین دموکراتها بهشون گفتن بچه لوسی که باعث دردسر آمریکاست رو به عقب میزنن حالا هم بایدن فقط دنبال یه بهانس برای ایجاد یک رابطه با ما که به وقته بیانش دهن مخالفهای برجامو در داخل و خارج آمریکا ببنده پس فرصت مناسبه انشالله و تیم ما هم با تجربسو اینبار دیگه گوش به فرمان رهبریه عزیزه

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۰۳:۱۰

احسنت، خدایا پدر و مادرت را بیامرزد، حرف مردم را میزنی،

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۰۳:۵۷

خودت میبری خودت می دوزی بزرگترین ضربه رو به رفع تحریمها زد این مصوبتون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۰۸:۲۶

انقدری شما بفگر برجام هستید امریکا اورپا بفکر ان نیست درست بامشگلاتی روبروهستم ولی میتوان انرا برطرف کرد شما نمایندگان بفکر گرانهاباشید تا حال مردم خوبباشد

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۱۱:۰۱

باید با دنیا آشتی کنیم باگفتگو مشکلات حل شود نه با نشان دادن چنگ ودندان صلح شرافتمندانه وبا توجه به معیشت مردم

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۷ ۲۱:۲۰

مردم زندگی خیلی سختی دارن ، با حرف های زیبا هم کاری برنیاید، حرف به عمل است ،