• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122620313
  • خبرنگار : 30054

بهترین روش مدیریت کارمندان در یک سازمان چیست؟

بهترین روش مدیریت کارمندان در یک سازمان چیست؟

نحوه مدیریت کارمندان مهمترین و موثرترین امر در مدیریت است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام فینتو، برای یک مدیر خوب تفاوتی میان مدیریت یک رستوران یا یک کارخانه وجود ندارد زیرا نحوه مدیریت کارمندان را کاملا می داند. شما مسئول نحوه عملکرد و رضایت شغلی کارمندان خود هستید و باید تیم خود را به بهترین شکل حفظ کنید. در ادامه این مطلب با هم به نکاتی در خصوص نحوه مدیریت کارمندان در یک سازمان خواهیم پرداخت.

خود را متفاوت از کارمندان نشان ندهید

همکاران با یکدیگر ارتباطات و پیوندهای دوستانه و نزدیکی دارند. این دوستی به آنها کمک می کند تا با هم چالش ها را پشت سر بگذارند و بتوانند هر روز ساعت ها با یکدیگر وقت بگذرانند.

بهترین نحوه مدیریت کارمندان این است که ابتدا یادتان باشد در حالی که شما مدیر هستید، هنوز انسان هستید. ممکن است روزهای خوب و بد زیادی داشته باشید. بعضی روزها مشغله زیادی دارید و بعضی روزها کمی بیشتر وقت آزاد دارید. سعی کنید با تیم خود با احترام رفتار کنید و در مورد آنچه در فکرتان است با آنها شفاف و روشن باشید.

مثبت بودن را تمرین کنید

چشم انداز روزانه شما بر روی کارمندان و مشتریانتان تأثیر می گذارد و خوش بین ماندن به شما و تیمتان کمک می کند تا روزهای سخت را پشت سر بگذارید. به یاد داشته باشید که هنوز در نقش خود تازه کار هستید و ممکن است اشتباه کنید. اما آموخته های خود را با تیم خود به اشتراک بگذارید و به یکدیگر کمک کنید.

مدیریت زمان

یک رهبر خوب باید برای زمان تمامی کارهایش برنامه ریزی دقیق داشته باشد و از تمام زمان خود به بهترین نحو بهره ببرد. مدیران در کسب و کارها و استارتاپ های موفق همیشه برنامه ریزی منظم دارند.

شما به عنوان یک مدیر خوب باید علاوه بر اینکه برای کارهای روزمره خود مانند پاسخ دادن به پیام ها و تماس ها یا عقد قراردادها و جلسات زمانی خاص مشخص می کنید، نیاز دارید تا برای کارمندان و ارتباط با آنها نیز به صورت دوره ای زمانی اختصاص دهید.

این نحوه مدیریت کارمندان باعث می شود تا کارندان شما احساس رضایت شغلی کنند.

ایجاد یک ساختار سازگار

به عنوان مدیر، هدف اصلی شما این است که مطمئن شوید تیم شما شاد و سالم است. این به ﺁن معنی است که شما از احوال کارمندان خود با خبر هستید و مشکلات شخصی کارمندان را می دانید.

کارمندان شما نیز در صورت نیاز می توانند احساسات و دغدغه های خود را به اشتراک بگذارند و در صورت نیاز بدون دغدغه تقاضای مرخصی کنند و روزهای سختشان را با ﺁسودگی سپری کنند.

آماده باشید

برای اتفاقات غیرمنتظره آماده باشید. کارمندانتان ممکن است بیمار شوند، ماشین آنها خراب شود یا بودجه تنخواه افراد شما هنگام خرید تمام شود. از ابزاری استفاده کنید که به شما کمک می کند اتفاقات لحظه آخری را کنترل کنید.

به عنوان مثال، با یک برنامه ریزی خوب برای منابع انسانی خود می توانید به کارکنان این امکان را دهید که برای زندگی خود برنامه ریزی کنند و در صورتی که قادر به انجام شیفت منظم خود نیستند، شیفت را با یکدیگر عوض کنند.

سعی کنید همیشه نحوه مدیریت خود را به روز کنید و برای این منظور و تسریع کردن امور می توانید از یک نرم افزار تنخواه گردان آنلاین یا مدیریت منابع انسانی استفاده کنید.

ﺁیا شما یک سیستم مدرن برای مدیریت برنامه ها دارید؟

ﺁیا این سیستم برای افرادی که با تکنولوژی راحت نیستند هم کارآمد هست؟

معرفی نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو

نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو، تولید کننده انواع نرم افزارهای مختلف در حوزه  مالی و منابع انسانی است. در بین محصولات فینتو، نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو این امکان را به مدیر و کارمند می‌دهد که در لحظه گزارش گیری کنند.

همچنین فینتو به مدیر منابع انسانی این امکان را می‌دهد تا لیست تردد پرسنل را در آخر هر دوره بسیار آسان تر دریافت و گزارش کند. با فینتو کارمندان می‌توانند گزارش کارکرد خود را در هر لحظه دریافت کنند و نیاز به ارتباط با منابع انسانی ندارند.

سامانه حضور و غیاب فینتو مانند سیستم های قدیمی نیاز به سخت افزارهای گران قیمت ندارد و تنها کافی است تا تمام کارکنان شما نرم افزار مورد نیاز را روی تلفن همراه خود نصب کنند.

دستگاه های حضور و غیاب سنتی که به وسیله اثر انگشت افراد، حضور و غیاب آن ها ثبت می شود، علاوه بر آسیب دیدن و در معرض خطر بودن باعث می شوند تا بیماری هایی مانند کرونا به راحتی انتقال پیدا کنند.

مزیت دیگر فینتو این است که مدیران می توانند در هر زمان و در هر مکان از تردد پرسنل خود با خبر شوند.

کارمندان خود را مانند یک مدیر حرفه ای مدیریت کنید.

شما همیشه یک مدیر لایق هستید و باید بهترین ها برای شما باشد. با استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین فینتو کار مدیریت خود را بسیار آسان تر کنید و تردد پرسنل خود را از هر کجا و در هر زمان مشاهده و مدیریت کنید.

در صورتی که تا کنون از حضور و غیاب آنلاین فینتو استفاده نکرده اید، برای آشنایی و اطلاع از تمامی ویژگی های این نرم افزار می توانید به وب سایت FINTO.IR مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha