• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99122620441
  • خبرنگار : 71638

"صابر کاظمی" امتیازآورترین بازیکن فینال لیگ برتر والیبال شد

"صابر کاظمی" امتیازآورترین بازیکن فینال لیگ برتر والیبال شد

صابر کاظمی پدیده تیم فولاد سیرجان با کسب ۲۹ پوئن، امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم فینال لیگ برتر والیبال نام گرفت.

به گزارش ایسنا، دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سومین بازی فینال لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتد. باتوجه به اینکه بازی سوم در مرحله نهایی این رقابت ها دنبال می شد هر تیم در صورت پیروزی می توانست جام قهرمانی را به خانه ببرد که تیم فولاد سیرجان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود. 

در این بازی تیم فولاد سیرجان در مجموع ۱۰۱ پوئن شامل ۵۸ امتیاز حمله، ۱۳ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات حریف بدست آورد. در طرف مقابل تیم شهرداری ارومیه هم ۹۷ پوئن شامل ۶۴ امتیاز حمله، ۱۰ امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان فولاد سیرجان کسب کرد.

صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب ۲۹ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد تا ستاره درخشان لیگ برتر امسال باقی بماند و میثم صالحی هم با کسب ۲۳ پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود.

ترکیب شهرداری ارومیه:  مرتضی شریفی، مسعود غلامی، پوریا یلی، میثم صالحی، سعید مصطفی‌وند، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) 

ترکیب فولاد سیرجان: صابر کاظمی، رحمان داوودی، آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رامین خانی، مهدی جلوه و مجتبی یوسفی (لیبرو)

ارومیه یکی از شهرهای باسابقه در لیگ برتر والیبال مردان ایران است که از نخستین دوره این رقابت‌ها نمایندگانی در این مسابقات داشته است که البته تا کنون هیچ یک از نمایندگان این شهر به مقام قهرمانی دست نیافته است.

شهرداری ارومیه در دهمین دوره حضور خود در لیگ برتر در حالی به مقام نایب قهرمانی دست یافت که در پایان دور مقدماتی با ۲۱ برد و ۶۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته بود و در مرحله پلی‌آف نیز در مجموع سه بازی موفق به شکست دو بر یک شهرداری گنبد شد.

شهرداری ارومیه در مرحله نیمه نهایی نیز تیم لبنیات هراز آمل را از پیش رو برداشت و فینالیست شد، اما با یک برد و پذیرش دو شکست در سه مسابقه دیدار نهایی، همچنان در حسرت ۱۰ ساله برای کسب مقام قهرمانی باقی ماند. این تیم در مدت ۱۰ سال حضور در لیگ برتر دو مقام نایب قهرمانی و سه عنوان سومی کسب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha