• چهارشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99122721140
  • خبرنگار : 50430

سرویس‌دهی ۵۰۰ اتوبوس در مسیر حرم رضوی همزمان با سال تحویل

سرویس‌دهی ۵۰۰ اتوبوس در مسیر حرم رضوی همزمان با سال تحویل

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در مسیر حرم مطهر رضوی در روز سال نو خبر داد.

 سعید حسینقلی‌زاده مقدم گفت: سرویس‌دهی تحویل سال نو با ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از حرم مطهر همزمان با لحظه تحویل سال به شهروندان و زائرین عزیز ارائه خواهد شد؛ ضمن اینکه سرویس‌دهی معمول خطوط از ابتداء وقت صبح در تمامی خطوط سازمان دایر می‌باشد.

وی در خصوص سرویس‌دهی مذکور افزود: پایانه شماره یک در خیابان شیرازی با تعداد ۵۵ دستگاه اتوبوس، پایانه شماره ۲ در خیابان توحید با تعداد ۶۸ دستگاه اتوبوس، پایانه شماره ۳ در چهارراه دانش با ۸۰ دستگاه، پایانه شماره ۴ در چهارراه خسروی با ۶۰ دستگاه، پایانه شماره ۵ در پایانه شهید گمنام با تعداد ۱۱۰ دستگاه، پایانه شماره ۶ در پایانه میدان عدالت با تعداد ۲۵ دستگاه، پایانه شماره ۷ در پایانه‌های شهدا و شهید هاشمی‌نژاد با ۵۰ دستگاه و پایانه شماره ۸ و ۹ در خیابان شارستان رضوان با ۵۲ دستگاه مینی‎‌بوس خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم (ع) را انجام خواهند داد.

حسینقلی زاده مقدم تصریح کرد: با رفع محدودیت‌های ترافیکی برای حمل‌ونقل عمومی و در صورت تامین ایمنی‌های لازم و اعلام پلیس محترم راهور، سرویس‌دهی به نزدیکترین نقطه به حرم مطهر انتقال خواهد یافت.

شایان ذکر است نظارت‌های لازم تصویری توسط حوزه مانیتورینگ سازمان و مرکز کنترل ترافیک به طور مرتب انجام و حوزه معاونت بهره‌برداری سازمان با دریافت این پیام‌ها و با هماهنگی پلیس راهور مشهد مقدس، سرویس‌دهی را مدیریت خواهند کرد.

ضمن اینکه تمامی همکاران حوزه انتظامات مناطق، شرکت‌های بخش خصوصی و همچنین سایر حوزه‌های نظارتی سازمان نیز در آماده باش کامل بوده و تا پایان سرویس‌دهی بر اجرای دقیق طرح نظارت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی بیان کرد: تعداد ۵ دستگاه اتوبوس امداد به جهت رفع نقص فنی احتمالی اتوبوس‌ها در سطح شهر آماده باش و مستقر خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha