• پنجشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۰:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99122821448
  • منبع : نمایندگی سمنان

پیکر نماینده گرمسار و آرادان در مجالس دوم و سوم خاکسپاری شد

پیکر نماینده گرمسار و آرادان در مجالس دوم و سوم خاکسپاری شد

ایسنا/سمنان   پیکر زنده یاد یارمحمد عرب‌عامری از پیشکسوتان دفاع مقدس و نماینده مردم گرمسار در مجالس دوم و سوم در زادگاهش کهن آباد به خاک سپرده شد.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این نماینده ادوار مجلس و همچنین مراسم ختم وی به دلیل شیوع کروناویروس و لزوم حفاظت از سلامت مردم با حضور حداقلی دوستدارانش برگزار شد.
حجت الاسلام آرامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار،رضایی رئیس صندوق بازنشستگی صداوسیما جمهوری اسلامی، جمعیت گرمساری های مقیم سمنان و همچنین شماری از مسوولان استان و شهرستان های گرمسار و آرادان با صدور اطلاعیه هایی درگذشت این رزمنده دوران دفاع مقدس و نماینده انقلابی ادوار مجلس را تسلیت گفتند.

سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار از یارمحمد عرب عامری به عنوان الگویی مناسب و از چهره های خدوم و انقلابی دیار گرمسار نام برد.
در تسلیت امام جمعه گرمسار آمده است: درگذشت ناگهانی یار دیرین انقلاب و چهره خدوم ، مومن و انقلابی ، دوست و برادر عزیز حاج یار محمد عرب عامری عمیقاً ما را غمگین نمود ایشان در دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی در خط مقدم و از موثرین اصلی در شهرستان بوده و بعد از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، دو دوره  نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مسئولیت های خطیر دیگر مجاهدانه و خالصانه به این نظام مقدس و مردم عزیز شهرستان گرمسار و کشور عزیزمان خدمت کردند ، سپس سال ها فکر و قلب و قلم خود را در راه فرهنگ  شهید و شهادت به کار گرفته و آثار با ارزشی به یادگار گذاشتند و در سال های پایانی عمر شریفشان در عین اینکه در اکثر عرصه های مهم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان گرمسار از جمله شورای فرهنگ عمومی ، حضور بسیار مفید و موثری داشتند ، با الهام الهی وارد عرصه طب اسلامی - ایرانی شدند و خدمات بسیار ارزنده ای به مردم شهرستان ارائه نمودند 
ساده زیستی و زهد، تواضع و فروتنی، مردمی بودن و عشق به خدمت و رسیدگی به فقرا تا آنجا که بخش مهمی از حقوق دوران نمایندگی خود را به فقرا اختصاص می دادند از جمله ویژگی های ایشان بود که برای آحاد مردم و صاحب منسبان و بالاخص جوانان جویای نام و منصب خدمت، به ویژه در آستانه انتخابات الگوی بسیار مناسبی خواهد بود.
بنده این مصیبت را به مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان ، خانواده معظم ایشان و تمامی دوستان و علاقه مندان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

همچنین رئیس صندوق بازنشستگی صداوسیما کشور در پیام تسلیتی، به تمجید از روحیات متهدانه و انقلابی این نماینده ادوار مجلس و پیشکسوت جهاد و شهادت پرداخته است.

مجتبی رضایی  رئیس صندوق بازنشستگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این پیام ضمن تسلیت به خانواده مرحوم حاج یار محمد عرب عامری، از نماینده فقید مردم گرمسار و آرادان، به عنوان یکی از بزرگان این خطه که عمری را در خدمت بی منت به مردم گذرانید یاد کرده است.

وی با بیان اینکه مرحوم عرب عامری به پاکدستی، خلوص و صداقت و  ولایتمداری مشهور بود، افزود این مرحوم، فردی فرهیخته و انسانی سالم، متعهد، انقلابی و پاکدست بود و در سلامت کردار و گفتار، زبانزد خاص و عام بود.
در این پیام تسلیت آمده است مردم حقشناس و شریف گرمسار، آرادان و ایوانکی خاطرات خوب و ارزشمندی از خدمات و تلاش های  این مرحوم در مجلس شورای اسلامی برای رشد و توسعه و آبادانی منطقه  دارند.
رضایی در پیام تسلیت خود ضمن ابراز همدردی و تعزیت به خانواده و بستگان و دوستان انمرحوم، از خداوند سبحان علو درجات او و همچنین صبر و شکیبایی برای بازماندگان، مسئلت داشت.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha