• پنجشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99122821630
  • خبرنگار : 50182

معاون اجتماعی انتظامی استان با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس:

چادر مسافرانِ نوروزی در کرمانشاه جمع آوری می شود/ اثاث کشی ممنوع

چادر مسافرانِ نوروزی در کرمانشاه جمع آوری می شود/ اثاث کشی ممنوع

ایسنا/کرمانشاه طرح "تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی" از امروز (28 اسفند) و با حضور بیش از چهار هزار نیروی پلیس در کرمانشاه کلید خورد.

سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را تامین هرچه بهتر امنیت شهروندان در تعطیلات نوروزی عنوان کرد وافزود: این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

به گفته آمویی بیش از چهار هزار نیروی پلیس استان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

آمویی از حضور 614 تیم در حوزه انتظامی و ترافیکی در این طرح خبر داد وافزود: از این تعداد  387 تیم مربوط به گشت های انتظامی، 100 تیم مربوط به پلیس راه، 90 تیم پلیس راهور و تیم هایی از سایر پلیس هاست.

وی افزود: این تیم ها روزانه در سطح استان در حال گشت زنی بوده و تامین نظم و امنیت در ایام نوروز را در داخل شهرها و در سطح جاده های استان برعهده دارند.

آمویی در ادامه از استقرار پلیس در ورودی های استان خبر داد وافزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ورود خودروهای با پلاک استان ها و شهرستانهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا ممنوع است، بنابراین پلیس در ورودی های استان مستقر شده و از ورود این خودروها جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: همچنین طبق مصوبه ستاد ملی کرونا هرگونه اسکان نوروزی و برپایی چادر در بوستان ها، پارک ها، تفرجگاه ها ممنوع است و  پلیس با مشاهده این موارد حتما با آن برخورد و چادرها جمع آوری می شوند.

آمویی گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا پذیرش مسافران در مدارس و اماکن دولتی هم ممنوع است و مسافران تنها حق استفاده از هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیرها را دارند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از ممنوعیت اثاث کشی در ایام نوروز هم خبر داد وافزود: این ممنوعیت از چند روز گذشته شروع شده و کسانی که قصد اثاث کشی دارند باید حتما از کلانتری محل مجوز بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha