• پنجشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99122821875
  • خبرنگار : 71655

سیامک نعمتی: داور سخت گیرانه‌ترین کارت قرمز عمرش را داد

سیامک نعمتی: داور سخت گیرانه‌ترین کارت قرمز عمرش را داد

بازیکن پرسپولیس اعتقاد دارد داور سخت گیرانه او را از زمین اخراج کرده است.

به گزارش ایسنا، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: نمی دانم داور چطور کارت داد صحنه‌هایی بود که می‌توانست کارت ندهد اما جفتش را کارت داد. دوتا خطا کردم و اخراج شدم. فکر می کنم حدود یک ربع یا 20 دقیقه در زمین بودم. در یک صحنه من بیرون بودم و حمید مطهری کنار زمین بود و داور با وجود اینکه او کاری انجام نداد و حرفی نزد به او کارت داد. صحنه ها را ببینید فکر می کنم داور سخت گیرانه ترین کارت قرمز عمرش را به من داد. تیم ما بعد از اخراج من 10 دقیقه زیر فشار بود اگر بازی مساوی می شد داور جواب چه کسی را می داد؟ می خواست عذرخواهی کند؟ 

او درباره شرایط پرسپولیش گفت: به هواداران تبریک می گویم. برد سختی بود. تیم حریف دونده و سخت کوش بود و واقعا شرایط مارا سخت کرده بود. خدا را شکر توانستیم دو گل بزنیم و با قهرمانی سال 99 را تمام کنیم. سال خوبی بود و توانستیم همه عناوین را کسب کنیم و به فینال آسیا رفتیم. امیدوارم بتوانیم سال جدید را با قهرمانی شروع کنیم و سال خوبی داشته باشیم.

نعمتی درباره میزبانی گفت: ما شرایط میزبانی را نداشتیم که گروهی را به ایران بیاورند و مسابقه بدهند. ما شرایط قطر را دیدیم و یک دهم شرایط قطر را هم نداریم اما دوست داشتیم میزبانی را بگیریم چون زحمت کشیده بودیم و به فینال آسیا رفته بودیم. فکر می کردیم پرسپولیس بتواند میزبانی را بگیرد اما میزبانی به هند رسید. فکر می‌کنم اولین سالی است که هند به مرحله گروهی آمده و میزبانی را گرفته. شرایط سختی داریم اما امیدواریم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

او درباره شرایط مالی بازیکنان گفت: شرایط رفته رفته بهتر می شود و مبلغی را دریافت کرده ایم که از مدیریت تشکر می کنم. امیدوارم شرایط رفته رفته بهتر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha