• جمعه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۷:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99122921979

رئیس هیئت بدمینتون شیراز:

باید به کسب سهمیه پارالمپیک امیدوار بود

باید به کسب سهمیه پارالمپیک امیدوار بود

ایسنا/فارس دو ورزشکار فارسی در نیمه اول فروردین ماه، شانس خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو 2021 امتحان خواهند کرد. 

فاطمه بلورکش و اقدس زالی پور که در کلاس خود جزو بهترین های ایران محسوب می شوند، هفتم فروردین ماه مسابقات جهانی را در امارات آغاز خواهند کرد و در صورتی که روی سکو بروند، شانس زیادی برای حضور در مسابقات پارالمپیک خواهند داشت.

رئیس هیئت بدمینتون شهر شیراز، درباره حضور این دو بازیکن از فارس در مسابقات جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک به ایسنا گفت: از ایران سه نفر در این رقابت ها شرکت می‌کنند. دو خانم شیرازی و یک آقا از اهواز که به همراه یک مربی اصفهانی به امارات اعزام می شوند. دو بانوی شیرازی، سال گذشته هم در قالب تیم شیراز در مسابقات کشوری اول شده اند.

علی اصغر عدل‌بند گفت: شش نفر از شیراز در این مسابقات شرکت کردند که 5 نفرشان مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در مجموع هم تیم استان فارس اول شد. حالا این مقام آوران شهر ما به مسابقات جهانی اعزام شده اند و امتیازات این مسابقات در کسب سهمیه پارالمپیک هم موثر است.

عدل بند درباره میزان شانس این ورزشکاران برای کسب مدال و سهمیه پارالمپیک گفت: من ارزیابی دقیقی از این قضیه ندارم، اما این را می دانم که بچه ها در کشور، سطح بالایی دارند. تمریناتشان را هم در شیراز خیلی پیوسته و منظم انجام داده اند و همچنین مربی بسیار خوبی هم دارند.

رئیس هیئت بدمینتون شیراز اضافه کرد: خانم منیژه سیاه، خیلی با احساس مسئولیت و حساسیت بالایی کار می کنند. ایشان سال گذشته هم به ژاپن رفتند و در یک دوره مخصوص پارالمپیک شرکت کردند. از ایران فقط یک نفر به این دوره آموزشی اعزام شد که خوشبختانه آن یک نفر  هم از شهر ما بود. بنابراین می توانیم به موفقیت در این مسابقات امیدوار باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha