• جمعه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99122922071
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کاهش سه درصدی وقوع سرقت در خمینی شهر

کاهش سه درصدی وقوع سرقت در خمینی شهر

ایسنا/اصفهان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: با برگزاری سه هزار طرح عملیاتی انتظامی در سال ۹۹، وقوع سرقت در شهرستان خمینی شهر سه درصد کاهش یافت.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شعار پلیس در سال آینده، اظهار کرد: پلیس، برنامه سال جدید  خود را با شعار «امنیت و سلامت، نشاط بهاری» شروع خواهد کرد.

وی افزود: برنامه های خوبی برای تعطیلات نوروز از جمله افزایش توان گشتی با استفاده از حداکثر نیروها در راستای برقراری نظم و امنیت در تفرجگاه ها، اماکن مذهبی و اقامتی داریم.

سرهنگ براتی ادامه داد: ناوگان گشتی در حوزه پلیس راهور در راستای امنیت ترافیکی تقویت خواهد شد.  

فرمانده نیروی انتظامی خمینی شهر برقراری امنیت را اولویت پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس همواره تلاش خود را برای برقراری امنیت مردم خواهد کرد و در این راستا در سالی که گذشت بیش از سه هزار طرح عملیاتی در تمام حوزه ها اجرا کرده است. 

وی افزود: حاصل این طرح ها کاهش سه درصدی وقوع سرقت در کل شهرستان خمینی شهر بوده است. 

سرهنگ براتی در مورد آمار کشفیات این شهرستان، گفت: ۲۴ درصد افزایش کشفیات در بحث سرقت ها داشته ایم. در بحث مبارزه با مواد مخدر و کشف مواد نیز ۳۵ درصد افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

وی توضیح داد: ۶۷ درصد دستگیری سارقین و ۱۸ درصد دستگیری معتادین و خرده فروشان افزایش یافته است، همچنین وقوع جرائم خشن نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است. 

فرمانده نیروی انتظامی خمینی شهر این موفقیت ها را حاصل تعامل مردم با پلیس دانست و در مورد برنامه های چهارشنبه پایان سال، گفت: برای کاهش جرائم چهارشنبه آخر سال با همکاری شورای تامین شهرستان اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شد و تعاملات خوبی نیز با دستگاه های خدمات رسان صورت گرفت. اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و سپاه همکاری خوبی در این خصوص داشتند.  برگزاری جلسات آموزشی همگانی، شورای معتمد پلیس، استفاده از معتمدین در راستای برنامه ماموریتی آخر سال جزو برنامه های انجام شده بود که نتیجه، امنیت این شب بود و تنها چند مورد جزیی در بحث ترقه زنی داشتیم که خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.

وی از شهروندان درخواست کرد که همکاری خود با نیروی انتظامی را همچنان حفظ کنند، مراقب اموال خود باشند و براساس دستورالعمل مقابله با شیوع ویروس کرونا از مسافرت های غیرضرور بپرهیزند تا در مورد سلامت و امنیت فردی مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha