• جمعه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99122922261
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

امام جمعه موقت زاهدان:

راه حل مشکلات اقتصادی در ایران است

راه حل مشکلات اقتصادی در ایران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره آمریکا افزود: راه حل مشکلات اقتصادی در خود مملکت ایران است آمریکا تغییر نکرده و نمی‌کند همانطور که در این ۴۲ سال تغییری در آن به وجود نیامده و  فقط با پوشش مخملی وارد شده است.

به گزارش  ایسنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در انتخابات سال آینده با حضور حداکثری خودشان باری دیگر مشت محکمی بر یاوه گویان و دشمنان این مرز و بوم خواهند کوبید.

وی بیان کرد: امروز آمریکا توانایی برگزاری یک انتخابات درست را ندارد که اگر بنا باشد بدترین انتخابات در دنیا مثال زده شود انتخاباتی که آمریکا برگزار کرده نمونه بی‌نظیر آن است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته آینده گفت: سوم فروردین سالروز تاسیس حوزه علمیه قم توسط آیت الله حائری یزدی است حوزه‌ای که در ادامه مسیر انقلاب جانانه نقش ایفا کرد و شخصیتی مثل حضرت امام را در دامان خود پرورش داد.

وی افزود: امسال با همه فراز و نشیب‌هایی که دارد در حال اتمام است و همه ما باید توجه کنیم که یک سال از عمر گرانمایه ما از دست می‌رود.

حجت الاسلام اکبریان ادامه داد: یک سری موضوعاتی همچون کرونا در این سال برای ما ایجاد زحمت کرد و ۱۳ ماه کشور ما را در نوردیده که لازم می‌دانم در پایان امسال از همه مجاهدانی که در این عرصه مجاهدت کردند از جمله کادر درمان، گروه‌های جهادی که تشکیل شد و طلاب و روحانیون که کمر همت را بستند و در سخت‌ترین شرایط آداب اسلامی و آداب غسل و کفن عزیزان پرداختند خدا قوت و خسته نباشید عرض کنم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فرامین گهربار رهبر فرزانه انقلاب و کمک‌های مومنانه که باعث شد تا دنیا از این همدلی متعجب شود و مردم که به فرمان مقام معظم رهبری در این ایام نیازمندان را فراموش نکردند شایسته یادآوری است.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه از مردم درخواست می‌کنم عزیزانی که می‌توانند نیازمندان را فراموش نکنند و کمک‌های مومنانه با قوت ادامه پیدا کند تا آلام جامعه تسکین یابد افزود: همچنین تشکیل گروه‌های جهادی و جوانان دانشجو و طلبه‌ای که پا به این عرصه گذاشتند و مثل یاران دفاع مقدس جامعه را به آرامش رساندن یکی دیگر از ویژگی‌های این کرونا بود.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات این سال جوانان متدین، انقلابی، ارزشی و سربازان علمی بود که ما را به واکسن کرونا رساندند در حالی که خیلی از کشورها هنوز نتوانستند ماسک و دستشکس خود را تامین کنند اما امروز به همت جوانان ارزشی و ولایی ما به تولید و تزریق موفقیت آمیز واکسن دسترسی پیدا کردیم که این جز افتخارات ما در این سال است.

حجت الاسلام اکبریان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در این سال با آن مواجهه شدیم تحریم‌های استکباری به سرکردگی آمریکا بود که خوشبختانه مردم ما در این سال توانستند این قدرت‌ها را ناکام بگذارند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره آمریکا افزود: راه حل مشکلات در خود مملکت است آمریکا تغییر نکرده و نمی‌کند همانطور که در این ۴۲ سال تغییری در آن به وجود نیامده و  فقط با پوشش مخملی وارد شده است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha