• شنبه / ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 99123022553
  • خبرنگار : 71489

با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه انجام شد:

برگزاری آئین تحویل سال۱۴۰۰ شمسی در جزیره تنب بزرگ

برگزاری آئین تحویل سال۱۴۰۰ شمسی در جزیره تنب بزرگ

آیین تحویل سال نو با حضور دریادار پایدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع سربازان و پاسداران در جزیره تنب بزرگ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این آیین که ظهر امروز شنبه رأس ساعت ۱۳:۰۷ همزمان با زمان تحویل سال برگزار گردید، فرمانده نیروی دریایی سپاه با تبریک سال جدید به رزمندگان مستقر در جزایر خلیج فارس بویژه جزیره تنب بزرگ  اظهار کرد: رزمندگان دلیر و شجاع نیروی دریایی سپاه  اعم از سرباز و پاسدار افتخار دارند  به خاطر حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفظ امنیت پایدار مرزهای آبی  در شرایط سخت ، حتی در لحظه تحویل سال، که هرفرد تلاش می کند نزد خانواده اش باشد، به دور از خانواده در این جزایر و مرزهای آبی تلاش خداپسندانه و جهادی دارند.

وی با بیان این‌که «این تلاش و جهاد دریادلان دلیر نیروی دریایی سپاه، نزد خداوند متعال مأجور و با ارزش خواهد ماند»، خاطر نشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران به شما رزمندگان غیرتمند به‌عنوان پاسداران و سربازان فداکار میهن اسلامی افتخار می‌کنند که امنیت آنها را در اوج عزت و اقتدار فراهم می کنید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: جان برکفان نیروی دریایی سپاه عظمت یک ملت برابر بیگانگان را نمایندگی می‌کنند و باید با توجه به این وظیفه خطیر، ارج و عظمت کار خود را دانسته و با جدیت آن را صیانت کنند.

دریادار تنگسیری ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۰ و طلیعه قرن جدید، سالی سرشار از موفقیت، پیروزی و سربلندی برای ملت شریف ایران اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشد.

وی همچنین در این مراسم با تبریک سال نو و تقدیر از تلاش‌های سال گذشته آحاد همرزمان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی های سازمانی و یگانی در  راستای ارتقا روحیه  و تقویت  آمادگی رزم برای انجام مأموریت‌ها، گفت: با بررسی های بعمل آمده میدانی که امروز از جزایر منطقه نازعات انجام شد، الحمدالله وضعیت روحیه و سطح آمادگی رزم نیروها در حد مطلوب و با نشاط مشاهده شد و آنها آماده انجام هر گونه ماموریت برای دفاع از مرزهای آب های سرزمینی کشور عزیزمان هستند.

فرمانده نیروی دریایی یپاه با بیان اینکه «ما در نیروی دریایی سپاه روز تعطیل و غیر تعطیل نداریم»، تاکید کرد: تمامی رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه در همراهی، هماهنگی، وحدت و اخوت با برادران رزمنده خود در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، که در یک صف واحد، انسان هایی وظیفه شناس و ولایت مدار و در سطح مطلوب هوشمندی و هوشیاری برای دفاع همه جانبه از آب های سرزمینی، تامین امنیت پایدار منطقه و مقابله با هر گونه تهدید و تعرض از سوی دشمنان متجاوز آماده هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha