• سه‌شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-110798

بیمارستان 32 تختخوابی خاتم الانبیاء خلیل آباد افتتاح شد

بیمارستان 32 تختخوابی خاتم الانبیاء خلیل آباد افتتاح شد
با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تنی چند از مسئولان، بیمارستان 32 تختخوابی خاتم الانبیاء خلیل آباد  روز سه شنبه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، دکتر محمد هاشمی در این مراسم با بیان اینکه مجوز احداث این بیمارستان در سال 86 صادر و با حضور بازرسین و کارشناسان معاونت‌های دانشگاه و وزارتخانه جهت جانمایی و تعیین محل مناسب اقدام شد، گفت: با تشکیل هیئت امنا اراضی و کمک خیرین و معتمدین شهرستان و مشارکت یک میلیارد و 700 میلیون ريالی خیرین زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع جهت احداث بیمارستان خریداری شد.

وی افزود: از سال 88 عملیات ساخت این پروژه آغاز و تا سال 94 مراحل ساخت آن به طول انجامید.

دکتر هاشمی با بیان اینکه در سال 94  این بیمارستان تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سپس تحویل شبکه بهداشت ودرمان شهرستان خلیل آبادشد، تصریح کرد: بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد با زیربنای 3250مترمربع و با صرف هفت میلیارد و 250 میلیون ريال تحویل و بهره‌برداری شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به لیست ارسالی این شبکه به استان و اعلام نیاز تجهیزات به هیئت امنای ارضی، 25 قلم تجهیزات بیمارستانی به ارزش ریالی پنج میلیارد و 350 میلیون ريال تحویل شده است.

هاشمی با ابراز خرسندی از برآورده شدن خواسته مردم و دسترسی آنان به بیمارستان در شهرستان تصریح کرد: بیمارستان 32 تختخوابی خاتم الانبیاء خلیل آباد طبق چارت سازمانی از چهار بخش داخلی، جراحی، بستری و زنان تشکیل شده که هر بخش دارای هشت تخت بوده و مجموعاً 32 تخت دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های فرعی رادیولوژی، آزمایشگاه، بلوک زایمان، اتاق عمل و بخش‌های اداری است .
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha