• دوشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-142663

ساختمان بیمارستان بردسکن فرسوده است

ساختمان بیمارستان بردسکن فرسوده است
نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان بردسکن عمر طولانی دارد و بسیار فرسوده است و نیاز به بازسازی فوری دارد.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، بیان کرد: ساخت بیمارستان جدید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان بردسکن است و با توجه به این که در سال‌های گذشته این موضوع مطرح و کارهای ابتدایی آن در استان انجام شده اما در سازمان برنامه و بودجه ردیفی برای آن در نظر گرفته نشده است.

بنیادی افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی تاکنون در بودجه سال 98 اجازه نداده‌اند که پروژه عمرانی جدیدی تعریف شود اما در تلاش هستیم پروژه بیمارستان جدید بردسکن را وارد بودجه سال آینده کنیم.

وی همچنین از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال از طرف خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص کشور، تخصیص ۵۰ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تخصیص ۵۰ میلیارد ریال از سوی خیران شهرستان به ساخت بیمارستان جدید بردسکن خبر داد.

بنیادی عنوان کرد: با توجه به این که وزارت بهداشت و درمان به دنبال دسترسی راحت‌تر مردم به پزشکان مختلف است، امسال شاهد حضور چند پزشک متخصص جدید در شهرستان بردسکن خواهیم بود.

بنیادی احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن را یک ضرورت ذکر کرد و گفت: مصوبه ساخت این درمانگاه گرفته شده و مقرر بود کلنگ‌زنی شود اما به دلیل فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی در سانحه تصادف این مراسم به تاخیر افتاد.

وی همچنین اظهار کرد: در بردسکن متخصص چشم و ارتوپدی نداریم و با وجود این که یک پزشک متخصص در بخش بانوان داریم اما نیاز به افزایش این تعداد است و تنها یک پزشک امکان جواب‌گویی به همه بانوان را ندارد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی تخصیص سه دستگاه دیالیز برای بیماران کلیوی، یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان ولی عصر، یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان بردسکن و اختصاص تجهیزات پزشکی به بخش‌های تازه تاسیس بیمارستان بردسکن را از جمله اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در این شهرستان ذکر کرد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha