• یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-145063

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی: 163 میلیون ریال به مسافران خراسان رضوی پس داده شد

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی:
163 میلیون ریال به مسافران خراسان رضوی پس داده شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: پس از رسیدگی به شکایت مسافران در این استان از طریق شماره تلفن 09629 سامانه نظارت بر خدمات مسافرتی 163 میلیون ریال به مسافران شاکی پس داده شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی‌فر افزود: از 25 اسفند سال 97 تا 15 فروردین ماه کنونی 61 فقره شکایت از طریق سامانه یاد شده دریافت و در این راستا اقداماتی همچون مذاکره تلفنی با شاکی، اعزام بازرس به محل، برخورد با واحد متخلف، اخذ رضایت شاکی و ثبت در سامانه ملی 09629 انجام شد. 

وی ادامه داد: در این ارتباط حدود 163 میلیون ریال بابت اضافه دریافتی از شاکیان به آنان برگشت داده شد و با واحدهای متخلف نیز برخورد نظارتی و قانونی لازم صورت گرفت. 

سامانه نظارت بر خدمات سفر با شماره تلفن 09629 مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران در زمینه های مختلف سفر را به صورت شبانه روزی بررسی می کند. 

از 25 اسفند ماه سال 97 تا پانزدهم فروردین ماه کنونی بیش از 14 میلیون و300 هزار زائر و مسافر به استان خراسان رضوی سفر کرده‌اند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.