• شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-44835

/اختصاصی ایسنا/

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد شد

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد شد

مجيد مرتضايي به عنوان سرمربي جديد تيم فوتسال فرش‌آراي مشهد انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خراسان، علي مرتضايي مدير عامل باشگاه فرش‌آرا مشهد با اعلام اين خبر گفت: طبق جلسه‌اي كه با حضور اعضاي هيات مديره باشگاه برگزار كرديم، مجيد مرتضايي به عنوان سرمربي جديد تيم انتخاب شد.

وي تصريح كرد: سرمربي جديد تيم فوتسال فرش‌آرا در برنامه خود به باشگاه اعلام كرده كه به دنبال نتيجه‌گرايي نباید بود و هدف اصلي فوتسال پايه و همچنين جوانگرايي در تيم باشد.

وي افزود: مي‌خواهيم تيم خوبي را ببنديم اما در جلسه هيات مديره باشگاه به اين نتيجه رسيديم كه دنبال معرفي جوانان مشهدي باشيم و بتوانيم در سال‌هاي آينده بازيكن صادر كنيم و اعتقاد مجيد مرتضايي هم اين است كه استعدادهاي جوان و خوبي در خراسان وجود دارد و بايد به نحو احسن از آن‌ها در تيم استفاده شود.

مدير عامل باشگاه فرش آرا مشهد در پاسخ به اين سوال كه چرا با رضا لك مربي تيم ملي فوتسال كشورمان به توافق نرسيديد، عنوان كرد: مسايل مالي و همچنين موضوع حضور او در تيم ملي از مواردي بود كه باعث شد با رضا لك به توافق نرسيم و همچنين او مبلغ بالايي درخواست كرد اما مشكل اصلي موضوع تيم ملي بود و ما هم پيشنهاد مالي در حد جايگاه تيم به او داده بوديم.

وي در خصوص اين كه تا به حال چه بازيكناني را براي فصل آينده جذب كرده‌ايد اظهار داشت: همه بازيكنان فصل پيش را به جز دو نفر كه سال گذشته براي تيم بازي نكردند نگه داشتيم و همچنين ابراهيم حاجتي و حسين عظيمي که قراردادهايشان برای سال جدید به صورت توافقی می‌باشد، در جلسات آینده برای ماندن مذاکره خواهند داشت و تاكيد مي‌كنم كه قدرت بهادري و علي عبداللهي هم در تيم فرش‌آرا ماندگار شدند.

به گزارش ايسنا- منطقه خراسان، مجید مرتضایی در کارنامه خود سابقه چهار سال مربي‌گري تيم فوتسال فرش‌آرا در دسته اول كشور و همچنين حضور در نيم فصل دوم ليگ برتر سال 91-92 به عنوان سرمربي اين تيم و مربي‌گري‌ تيم ملي فوتبال زير 13 سال در سال 85 را دارد و همچنین وی دارای مدرک مربيگري A آسيا و مدرس فيفا مي‌باشد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha