• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-68309

استاندار خراسان رضوي:

ارتباط مستمر و مستقیم مسوولان با مردم از وظایف خدمت‌گزاران است

استاندار خراسان رضوی طبق برنامه معمول کاری خود با تعدادی از شهروندان به صورت حضوری ملاقات کرد و دستور مقتضی جهت رفع مشکلات آنان را به دستگاه های اجرایی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این دیدار که به منظور بررسی و رفع مشکل مراجعان صورت گرفت، بر لزوم برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقای سطح خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.

وی ارتباط مستمر و مستقیم مسوولان با مردم و آگاهی از مشکلات آنان را از وظایف خدمت‌گزاران مردم ذکر و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در حوزه های مسوولیتی خود برای تحقق این امر تلاش کنند.

وی با بیان این که رفع تنگناهای اقتصادی از جمله رویکردهای مهم دولت یازدهم است، تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و منابع موجود و تلاش در این راستا از جمله خواسته های مدیریت استان از مدیران دولتی است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.