• یکشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: alborz-31720
  • خبرنگار : 50022

استقرار ميز خدمت در اداره کار البرز

استقرار ميز خدمت در اداره کار البرز

مديركل تعاون،كار و رفاه اجتماعي استان البرز   از برپايي ميز خدمت در اين اداره كل در راستاي اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور خدمات‌رسانی بهتر و دستیابی آسان و سریع مراجعان به خدمات قابل ارائه در اين دستگاه اجرايي خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، اسماعیل خليلي در خصوص برپايي ميز خدمت در اين اداره كل اظهار داشت: میز خدمت اداره كل از ابتداي صدور بخشنامه سازمان امور اداري واستخدامي كشور و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در طبقه هم کف و اول این اداره کل ايجاد گرديد و كارشناسان مجرب روابط كار، تعاون، اشتغال و ساير بخش‌هاي مرتبط مستقر در محل میز خدمت در حال پاسخگویی به مراجعین هستند.

وي اضافه کرد: مراجعین با حضور درمحل میز خدمت و بدون مراجعه به واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت خواهند نمود.

مديركل تعاون،كار و رفاه اجتماعي استان البرز هدف از راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل را اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری در راستاي دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه، ارائه خدمت به موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

اسماعيل خليلي خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق این میز به راحتی از همه خدمات این اداره کل بهره‌مند شوند.

وی افزود: در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواست‌های مراجعین دریافت می‌شود؛ همچنین در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواست‌های متقاضان پیگیری و در صورت زمان‌دار بودن پيگيري برخي خدمات، تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به آنها ابلاغ خواهد شد.

وي گفت: امکانات لازم جهت خدمت هرچه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به درخواست‌های مراجعین و خدمات مورد نياز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.

اين مسئول تصریح کرد: علاوه بر استقرار میز خدمت در اداره کل، به منظور صرفه جویی در زمان و سهولت امور ارباب رجوع در شهرستان‌ها ، میز خدمت در ادارات  شهرستان‌های تابعه استان در حال اجرا و ارائه خدمت به مردم هستند.

مديركل تعاون،كار و رفاه اجتماعي استان البرز در خاتمه تاكيدكرد : ارتقاء سطح فرآیند خدمت‌رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پرسنل و  مسئولين دستگاه‌های اجرایی باشد و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نيز با عنایت ویژه به این مورد، تکریم ارباب رجوع وخدمت شايسته وضرورت سهولت دسترسي مردم استان به خدمات اين اداره كل را همواره در سرلوحه فعاليت‌هاي خود  قرار داده و بر اجرای این مهم اهتمام ورزیده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.