• دوشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۱ / ۰۷:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: birjand-8740
  • خبرنگار : 50026

راهیابی مستند"کاميابي مسک" به جشنواره بين المللي فيلم کوتاه تهران

راهیابی مستند"کاميابي مسک" به جشنواره بين المللي فيلم کوتاه تهران

تهیه کننده و کارگردان فیلم مستند " کامیابیِ مَسک " از راهیابی این مستند به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد.

محمدصادق دهقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، اظهار کرد: این مستند 28 دقیقه ای که زمستان 90 در تهران فیلمبرداری شده است در بخش مسابقه ملی جشنواره فیلم کوتاه تهران شرکت می کند.

وی با بیان اینکه این مستند به زندگي و بازگشت پروفسور کاميابي مسک به سرزمين مادري اش مي پردازد، افزود: فيلم با داستان شازده کوچولو نوشته "آنتوان دوسنت اگزوپري" و ترجمه دکتر کامیابی مسک، آغاز مي شود، شازده کوچولو مانند پروفسور اميابي مسک سياره خود را به قصد شناخت سياره هاي ديگر ترک می کند و در پايان هيچ جايي را بهتر از سياره خود نمي يابد.

دهقانی هدف از ساخت این مستند را معرفی این چهره شاخص ادبیات نمایشی ایران عنوان و تصریح کرد: فیلم هایی از این دست که با نگاه ملی و با هدف معرفی سرمایه های فرهنگی این سرزمین تولید می شوند، باید جهت نمایش عمومی فرصت های بیشتری را در اختیار داشته باشند.

وی از حضور "مهرداد اسکویی" به عنوان مشاور پروژه خبر داد و از مسوولین حوزه هنری خراسان جنوبی به عنوان حمایت کننده و سرمایه گذار این فیلم تقدیر و تشکر کرد.

دهقانی اظهار کرد: “محمدصادق دهقانی" طراح ، پژوهشگر و کارگردان، "کاوه قهرمان": تدوینگر، "حسین مهدوی" صداگذار، "صادق سوری" و "احسان عمیدیان" تصویربردار، "مهدی کریمی" و "حسین خزاعی" صدابردار، "جواد وطنی" مدیرتولید و "مهرداد اسکویی" مشاور کارگردان این فیلم مستند هستند و بخش های نمایشی این فیلم نیز با بازی دانشجویان دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران است.

لازم به ذکر است؛ بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از دهم تا شانزدهم مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha