• یکشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: bushehr-1899
  • منبع : بوشهر

لبخند دانش‌آموزان به آغاز سال تحصیلی

لبخند دانش‌آموزان به آغاز سال تحصیلی

ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تحویل رایگان لباس فرم دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد با همکاری آموزش و پرورش استان خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در نشست با سرپرست و معاونان آموزش و پرورش استان با تاکید بر توجه به حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری آمورش و پرورش و مجموعه‌های دولتی و خصوصی استان بوشهر، طرح ارائه یک بسته تحصیلی به میزان 200 هزارتومان شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان تحویل شد.

تامین کیف، کفش و لوازم تحریر دانش آموزان نیازمند 

وی با تاکید بر کیفی سازی ارائه بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان گفت: امسال به دنبال اجرای کیفی این طرح در سطح استان هستیم و بنا داریم با همکاری آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی، این بسته‌های تحصیلی را به میزان 300 هزار تومان برای هر دانش آموز نیازمند در نظر بگیریم و تا قبل از 20 شهریورماه در اختیار آنها قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 6 هزار و 200 دانش آموز بی بضاعت تحت حمایت این نهاد است، خاطر نشان کرد: کمیته امداد کیف، کفش و لوازم تحریر همه این دانش آموزان را تامین خواهد کرد و درخواست داریم آموزش و پرورش زمینه ای را اتخاذ نماید تا هزینه لباس فرم مدارس از این دانش آموزان اخذ نشود.

لطفی با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از ابتدای شهریور تا دهم مهر ماه امسال تصریح کرد: این جشن به مدت 40 روز و در دو مرحله انجام می شود که مرحله اول آن برای کمک رسانی عموم مردم و خیران است و مرحله دوم آن در دهم مهر ماه ویژه مدارس و کمک رسانی اولیای دانش آموزان است.

لوازم تحصیلی دانش آموزان قبل از شروع مدرسه به دستشان برسد

سرپرست آموزش و پرورش استان با تقدیر از فعالیت های کمیته امداد در ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند گفت: ما همه دانش آموزان را بچه های خودمان می دانیم و به اعتقاد من هیچ دعایی بهتر و با ارزش تر از لبخند یک دانش آموز نیست.

غلامحسین حسینی با تاکید بر اینکه جوانان و دانش آموزان بزرگترین سرمایه‌ انسانی برای آینده جامعه هستند، افزود: مدرسه بزرگترین منبع برای تربیت این سرمایه ها است و ما مسئولان باید به فکر رفع نیازها و مشکلات تحصیلی آنها باشیم. 

حسینی تصریح کرد: بهترین لذت برای یک دانش آموز موقعی است که لوازم تحصیلی آن از جمله کیف، کفش، لباس و لوازم تحریر قبل از شروع مدرسه به دستش برسد و اگر پس از آن باشد لذتی برایش نخواهد داشت.

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان آمادگی خود را برای همکاری با کمیته امداد در تهیه لباس فرم رایگان مدرسه برای دانش آموزان نیازمند اعلام کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha