• دوشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: bushehr-1909

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵۸۰ میلیارد طرح راهداری در استان بوشهر

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵۸۰ میلیارد طرح راهداری در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از  بهره برداری و کلنگ زنی ۲۲ طرح و پروژه با اعتبار ۵۸۰ میلیارد در استان بوشهر همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس علیرضا پوررضا در حاشیه بازدید از این طرح ها عنوان کرد: بخش اول طرح های افتتاح شده شامل بهسازی و انجام روکش آسفالت اهرم به خاییز، آسفالت راه روستایی بنه گز، روکش آسفالت عامری و همچنین راه روستایی دم روبادان به خاییز در شهرستان تنگستان بود که با حضور استاندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر مسئولان استان به بهره برداری رسید. 

وی تصریح کرد: پروژه زیرگذر پل دوم نمازگاه در دشتستان، تبدیل آبنما به پل محور روستایی بویرات به شیخ زنگی در دیلم، اجرای دیوار حفاظتی شیرینو به گله دار در کنگان و تبدیل آبنما به پل راه روستایی درازی به زیارت در شهرستان دشتی  از جمله پروژه هایی بوده اند که در راستای ارتقاء ایمنی عبور و مرور مردم در هفته دولت امسال به بهره برداری رسیده اند. 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: پروژه های مهم دیگری هم در راستای حذف نقاط حادثه خیز، تسهیل تردد و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی بین شهری و روستایی استان انجام شده که از این جمله می‌توان به کلنگ زنی تقاطع بردخون نو به کهنه و تعریض قطعه اول آبدان به دوراهک در محدوه شهرستان دیر و تعریض و بهسازی محور ساحلی بوشهر به دلوار در شهرستان تنگستان در جاده  ساحلی  اشاره کرد. 

پوررضا افزود: کلنگ زنی میدان سه راهی گادویی اهرم، تعریض و بهسازی فاز ۲ راه روستایی حاج خورشید و تعریض راه روستایی تخماری به دهنو در همین شهرستان و کلنگ زنی راه روستایی قصاب در شهرستان جم و کلنگ زنی راه روستایی آبپخش به تل سبز بخش دیگری از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای به مردم این مناطق در هفته دولت بوده است. 

وی اظهار کرد: پروژه های دیگری از جمله لکه گیری آسفالت خروجی دیلم به گناوه و لکه گیری آسفالت بویرات به دیلم در محدوده شهرستان دیلم و پروژه ایمن سازی و شانه سازی محور ساحلی و احداث زیرگذر چهارراه کردوان در حوزه شهرستان دشتی کلنگ زنی شد که ایمنی بیشتری در محورهای ارتباطی را سبب خواهد شد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: خادمان مردم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با تمام توان و بضاعت آماده خدمت رسانی به مردم هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha