• دوشنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: bushehr-2012
  • منبع : بوشهر

رییس بسیج رسانه بوشهر:

برگزاری باشکوه کنگره ملّی شهدای استان بوشهر برگ زرینی در تاریخ است

برگزاری باشکوه کنگره ملّی شهدای استان بوشهر برگ زرینی در تاریخ است

ایسنا/بوشهر رئیس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: ستادهای ویژه ای به منظور برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر تشکیل شده است و قصد داریم با همکاری همه جانبه این کنگره را با شکوه هر چه تمام تر برگزار نماییم.

عبدالله نجفی در نشست با مدیران رسانه های استان با محور رسانه ها و کنگره ملی شهدای استان بوشهر عنوان کرد: یکی از مشکلات و ضعف های ما در استان بوشهر نبود محتوای خوب یا کتاب ها، نوشته ها و مطالب وزین و تاثیرگذار با محوریت دفاع مقدس و شهدا است، البته تالیفاتی وجود دارد اما ضعف این محصولات می تواند نگاه و سلیقه مخاطب را تنزل دهد. 

وی خاطرنشان کرد: کمیته های کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر تحت عناوین کمیته ارتباطات و روابط عمومی، جمع آوری آثار، تبلیغات و فضاسازی، علمی و پژوهشی، نظارت، بازرسی و ارزیابی، یادواره ها و امور شهرستان ها، گنجینه ها و یادمان ها، تکریم و ایثارگران، امور بانوان، اقشار و تشکل های مردمی، فرهنگی و هنری و... تشکیل شده و در راستای برنامه ریزی های انجام شده فعالیت خواهند کرد.

رئیس بسیج رسانه بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، اظهار کرد: از جمله وظایف ما حفظ و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است و اینکه کنگره را به خانه های مردم ببریم، و موتور محرک کمیته های بیست گانه آن باشیم.

نجفی با بیان اینکه مراجعه اصحاب رسانه به این کمیته ها موجب تحرک و پویایی بیشتر می شود، افزود: با توجه به فعالیت کمیته رسانه های مکتوب و مجازی، و کمیته های محتوایی و اجرایی به عنوان زیرمجموعه آن، بایست با الگوگیری از شهدای والامقام چون شهید آوینی پیام دفاع مقدس و آرمان شهدا را در قالب هنر به مردم ارائه نماییم. 

وی با تاکید بر اهمیت تولید و انتشار محتوا گفت: فعالیت هایی همچون تهیه خبر گزارش و مصاحبه، معرفی آثار تولید شده به جامعه، استفاده از صفحات فرهنگی مطبوعات برای معرفی شهدا، تولید گزارش از شهدای شاخص استان و... از جمله فعالیت های برنامه ریزی شده است. 

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد: برند کنگره حماسه سازان است و از این عبارت به عنوان امضای کنگره در تمامی محصولات و آثار تولیدی استفاده خواهد شد. 

عبدالله نجفی تاکید کرد: همراهی و همدلی اصحاب رسانه استان بوشهر مثال زدنی است که ان شالله با استفاده از این ظرفیت و همدلی و همراهی برگزاری باشکوه این کنگره نیز برگ زرینی در تاریخ استان و رسانه باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست از پوستر پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد. این جشنواره با محورهای استانی و ملی و در بخش های خبر، تیتر، مقاله، عکس و موشن گرافی برگزار می شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha