• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۲۲:۵۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: bushehr-311

در جلسه هیئت مدیره باشگاه شاهین چه گذشت:

تعیین سرپرست موقت /مسیگر: به دنبال جذب اسپانسر قوی هستیم

تعیین سرپرست موقت /مسیگر: به دنبال جذب اسپانسر قوی هستیم
جلسه هیئت مدیره باشگاه شاهین عصر امروز با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد. 

به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، در این جلسه جمع بندی ها در خصوص تعیین مدیرعامل حاصل نشد و "سعید مسیگر" عضو هیئت مدیره این باشگاه موقتاً به عنوان سرپرست باشگاه تعیین شد.

مسیگر: اولویت اصلی ما بازیکنان بومی خواهند بود

سعید مسیگر عضو هیئت مدیره و سرپرست موقت باشگاه شاهین بوشهر در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در بحث انتخاب مدیرعامل فردی که بتواند در امور مالی و جذب اسپانسر به ما کمک کند اولویت هیئت مدیره خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب اسپانسر قوی خواهیم بود، تصریح کرد: تا بررسی گزینه های اسپانسری فعلا شهرداری هزینه ها را متقبل خواهد کرد. 

مسیگر در خصوص برنامه تمرینی تیم گفت: تمرینات از 31 خرداد ماه با تست گیری از بازیکنان مستعد هم استانی آغاز خواهد شد و سپس از یکم خرداد ماه تمرینات با تیم اصلی زیر نظر کادر فنی برگزار خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر جذب بازیکنان مستعد بومی افزود: سهمیه بازیکنان زیر 23 سال ما کاملا بومی خواهد بود و در رده بزرگسالان نیز به لحاظ مالی اولویت بازیکنان بومی شاغل در لیگ برتر و همچنین لیگ یک خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم بازیکنان فصل قبل را با نظر آقای ویسی جذب کنیم تا لیست نهایی برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر تکمیل شود.

گفتنی است در این جلسه "خداکرم ایزدپناه" به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه شاهین شهرداری تعیین و همچنین به منظور پیگیری امورات باشگاه دو کمیته فنی و اقتصادی نیز در هیأت مدیره تشکیل شد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha