• چهارشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: fars-16967

9 رشته جديد به مجموعه رشته‌هاي دانشگاه پیام نور جهرم اضافه شد

رئيس دانشگاه پیام نور مرکز جهرم از افزوده شدن 9 رشته جديد به مجموعه رشته‌هاي این دانشگاه در کنکور 90 خبر داد.

محمد قناعتیان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز جهرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس اظهار داشت: دانشگاه پیام نور سعی کرده است با ايجاد زمينه‌هاي علمی آموزشی در كنار ارتقاي كمي تعداد دانشجويان كيفيت تحصيل نیز افزايش دهد.
قناعتیان خاطر نشان كرد: دانشگاه پیام نور مرکز جهرم با داشتن 42 رشته جزو مراکز فعال در دانشگاه های پیام نور درجه دو کشور به شمار می رود.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز جهرم اضافه كرد: براي توسعه زیرساخت های علمی آموزشی دانشگاه  امسال اقدامات خوبی از جمله خرید 1 میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی و 2 کارگاه رایانه به صورت عمومی و تخصصی در حال تجهیز است و برای اولین بار در کشور نرم افزار کتابخانه برای سهولت دانشجویان در ارتباط با کتابخانه و دریافت کتاب های آموزشی با اعتبار 200 تومان صورت گرفته که این امر یکی از برنامه های ما در جهت توسعه اموزشی دانشگاه بوده است.

وي از افزوده شدن چند رشته جديد به مجموعه رشته‌هاي دانشگاه پیام نور مرکز جهرم اشاره كرد و گفت: دانشگاه پیام نور جهرم با یک جهش آموزشی با تصویب وزارت علوم از طریق پذیرش در کنکور سراسری سال جاری  9 رشته شامل مهندسی نفت گرایش صنایع گاز، گرایش طراحی فرآیند های صنایع نفت، مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار، مهندسی مکانیک، مهندسی عمرانف مهندسی شیمی، مهندسی مدیریت پروژه، مدیریت جهانگردی و زیان و ادبیات عرب دانشجوی جدید می گیرد.

دکتر قناعتیان خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور جهرم با داشتن 4350 دانشجو امسال ظرفیت افزایش 110 دانشجوی جدید دارد.
وی با بررسی توسعه آموزشی این دانشگاه تصریح نمود : دانشگاه پیام نور جهرم سعی دارد از سال آینده 4 گرایش کارشناسی ارشد نیز به رشته های دانشگاه اضافه کند که این موضوع در حال بررسی در وزارت علوم است و این موضوع در استان رخداد بسیار مهمی در بین مراکز فارس می باشد.

دکتر قناعتیان در خاتمه از حمایت های وزارت علوم و رئیس دانشگاه پیام نور فارس همچنین مسئولین جهرم در توسعه عمرانی اموزشی این دانشگاه قدردانی کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha