• دوشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: fars-56842
  • خبرنگار : 50029

استاندار فارس تاکید کرد:

لزوم کاهش مدت زمان پاسخگویی به مراجعان در ادارات

استاندار فارس تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید تدابیری اتخاذ کنند تا مدت و روال پاسخگویی به تقاضا و خواسته‌های مراجعان و ارباب رجوع تا حد ممکن کاهش یابد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، عنایت‌الله رحیمی، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در حاشیه ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری چنین نشست‌ها و ملاقات‌هایی کمک خواهد کرد که فرایند پاسخگویی به خواسته شهروندان کاهش یابد و مدیران در همین جلسات پس از بررسی تقاضای مطرح شده پاسخ لازم را به آن تقاضا بدهند.

وی ادامه داد: البته برخی از این تقاضاها تا دریافت پاسخ نهایی مراحل دیگری را نیز باید طی کند که مدیران موظند تا حصول نتیجه و ارائه پاسخ مناسب به متقاضیان، فرایند کار را کنترل و بررسی کنند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: حضور مدیران در این جلسات ملاقات‌های مردمی باعث می‌شود که وقت مردم کمتر در راهروهای ادارات و دستگاه‌ها تلف شود و یا پاسخ‌های مبهم به آنها داده نشود.

رحیمی افزود: در جلسه ملاقات مردمی امروز نیز تقاضای بیش از 70 مراجعه کننده بررسی و دستوراتی برای رسیدگی به درخواست‌ها صادر شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس نیز گفت: از مجموع تقاضاهای بررسی شده در آخرین جلسه ملاقات مردمی استاندار فارس، به 38 درصد پاسخ مثبت، 33 درصد پاسخ منفی وبه 17 درصد مشاوره داده شد و 12 درصد نیز در دست اقدام است.

دارا کیانی خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بالاترین کیفیت پاسخ دهی به تقاضای مراجعان مربوط به جهاد کشاورزی و بهزیستی بوده است .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.