رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: اگر کالا و خدمات خود را به صورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود، زباله تولید کرده ایم.
به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، روهام قليچی، شناسایی فضای بازار با روشهای نوین را گام اول در فروش حرفهای دانست و افزود: یک مدیر حرفه ای فروش باید اصول و چارچوب فروش و بازار را مهندسی کند و این با شاخص های سنتی قدیمی میسر نمی شود.
وی با بیان اینکه استراتژی های قدیمی فروش در جذب مخاطبین نخنما شده است، ادامه داد: یادگیری مسائل فنی و تکنیک های اصولی فروش و نوآوری در متقاعدسازی جامعه هدف برای کلیه مدیران کارخانجات و صنوف و بازاریابان داخلی و خارجی یک ضرورت است.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی
گیلان خاطرنشان کرد: اگر کالا و خدمات خود را بصورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود،
زباله تولید کرده ایم.
قلیچی، تصریح کرد: برای جلوگیری از افزایش زباله باید از کهنه ماندن خارج شویم و همزمان با سلیقه بازار و متناسب با مخاطب،محصول و خدمات را ارائه و سرعت را نیز چاشنی کار کنیم تا با بقای نسبی ادامه مسیر مطلوبی داشته باشیم.
نظرات