• شنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: gilan-135808
  • خبرنگار : 50041

استراتژی های قديمی فروش، نخ نما شده است

فروش

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: اگر کالا و خدمات خود را به صورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود، زباله تولید کرده ایم.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، روهام قليچی، شناسایی فضای بازار با روش‌های نوین را گام اول در فروش حرفه‌ای دانست و افزود: یک مدیر حرفه ای فروش باید اصول و چارچوب فروش و بازار را مهندسی کند و این با شاخص های سنتی قدیمی میسر نمی شود.

وی با بیان اینکه استراتژی های قدیمی فروش در جذب مخاطبین نخ‌نما شده است، ادامه داد: یادگیری مسائل فنی و تکنیک های اصولی فروش و نوآوری در متقاعدسازی جامعه هدف برای کلیه مدیران کارخانجات و صنوف و بازاریابان داخلی و خارجی یک ضرورت است.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان خاطرنشان کرد: اگر کالا و خدمات خود را بصورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود، زباله تولید کرده ایم.

قلیچی، تصریح کرد: برای جلوگیری از افزایش زباله باید از کهنه ماندن خارج شویم و همزمان با سلیقه بازار و متناسب با مخاطب،محصول و خدمات را ارائه و سرعت را نیز چاشنی کار کنیم تا با بقای نسبی ادامه مسیر مطلوبی داشته باشیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.