• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۸۵ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: gilan-4673

تیم تهران عنوان اول رقابت های تکواندو جوانان هلال احمر کشور را کسب کرد

با پایان یافتن سومین مرحله از هجدهمین دوره المپیادهای ورزشی اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در رشته تکواندو و در بخش مردان تیم تهران به عنوان نخست این دوره از رقابت ها دست یافت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران در این دوره از رقابت ها که با حضور 17 تیم از استان های سراسر کشور در گرگان برگزار شد، پس از تیم تهران با 68 امتیاز، تیم های آذربایجان شرقی و اصفهان به ترتیب با 41 و 38 امتیار در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین در قسمت انفرادی این دوره از رقابت ها که در 8 وزن برگزار شد، در وزن اول بابک خیر یاری از تهران مقام اول، مجتبی طاهری از قم مقام دوم، احمد شکری و رضا اسکندری به ترتیب از قزوین و آذربایجان شرقی به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن دوم از خوزستان سجاد شجاعی عنوان اول، از تهران حامد عرب عنوان دوم، از چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی به ترتیب احمد غفاری و ایرج حسن پور به طور مشترک عنوان سوم را در این وزن کسب کردند.
در وزن سوم رضا موثق از آذربایجان شرقی و نادر سعیدیان از خوزستان به ترتیب مقام اول و دوم و مسعود غیاثی از قم و سجاد سیاه منصوری از تهران مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن چهارم از تهران مسعود عابدی عنوان اول، بابک حسین پور از آذربایجان شرقی عنوان دوم و علی شیرزاد و علیرضا شامیاتی به ترتیب از خوزستان و مازندران عنوان سوم را مشترکا کسب کردند.
در وزن پنجم از رقابت های تکواندو میثم قهرمانلو و امین باباپور به ترتیب از تهران و آذربایجان شرقی مقام های اول و دوم و پدرام گودرزی از خوزستان و احمد سعیدپور از اصفهان به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن ششم جلال خدامی از اصفهان مقام اول، مرتضی گودرزوند چگینی از قزوین مقام دوم، مجید الیاسی از مازندران و الیاس بلوری مقدم از خراسان شمالی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
در وزن هفتم حامد کناری وند از تهران اول، محمدرضا قائم از اصفهان دوم، هادی شیرنژاد از لرستان و رضا آرپناهی از قم مشترکا سوم شدند.
همچنین در وزن هشتم از لرستان محمدعلی پروانه در مکان اول، از اصفهان سجاد مردانی در مکان دوم، از تهران مسعود فتاحی و از کرمانشاه علی حیدری به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha