• دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: gilan-75327

انتصاب حجت الاسلام حائری فومنی به سمت دستیار ویژه وزیر خارجه در امور نظارتی

انتصاب حجت الاسلام حائری فومنی به سمت دستیار ویژه وزیر خارجه در امور نظارتی

مصطفی حائری فومنی به سمت دستیار ویژه وزیر خارجه در امور نظارتی منصوب شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه گیلان، وزیر امورخارجه در مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مصطفی حائری فومنی به عنوان دستیار ویژه وزیر خارجه در امور نظارتی گفت: بخش های نظارتی وزارت امور خارجه باید فضایی را ایجاد کنند که کارشناسان بدون هیچگونه نگرانی قادر به بیان نظرات کارشناسی و مستدل خود باشند.

دکتر محمدجواد ظریف تقویت اعتماد به نفس مدیران و کارشناسان در ارائه نظر کارشناسی را مهم بیان کرد و گفت: بخش های نظارتی وزارت امور خارجه باید فضایی را ایجاد کنند که کارشناسان بدون هیچگونه نگرانی بتوانند نظرات کارشناسی و مستدل خود را هر چند که با نظر وزیر مخالف باشد به راحتی بیان کنند.

دکتر ظریف با اشاره به جایگاه رفیع نظارت و ارزیابی در وزارت امور خارجه، نقش مهم بخش های نظارتی در زمینه حسن اجرای قوانین و مقررات، افزایش بهره وری، شناسایی نیروهای مستعد و توانمند و کاهش بروز تخلفات اداری در دستگاه را یادآور شد و بر ضرورت تقویت این بخش تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به نگاه روشن حجت الاسلام فومنی و سابقه موفق مدیریتی وی، برای ایشان در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام فومنی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حسن اعتماد وزیر امور خارجه، تداوم خدمت به کارکنان این وزارتخانه را که قریب به نیمی از آنها ایثارگر می باشند، افتخاری برای خود دانست.

وی با اشاره به اهتمام جدی بخش نظارتی وزارت خارجه به اجرای منویات مقام معظم رهبری در سیاست خارجی، تلاش برای افزایش کارآمدی بخش های نظارتی از طریق بازتعریف وظایف آنها، آسیب شناسی عملکرد گذشته، استفاده از شیوه های علمی ارزشیابی و بازرسی، تقویت فرهنگ پاسخگویی و شفافیت در انجام امور و استفاده از خرد جمعی را از جمله برنامه های خود اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مصطفی حائری فومنی نماینده دوره اول مردم فومن در مجلس شورای اسلامی بوده و از دیپلمات های باسابقه وزارت امورخارجه است که سمت هایی چون سفیر ایران در امارات، مدیرکل خلیج فارس، مشاور وزیر، مشاور استاندار گیلان در امور ایرانیان خارج از کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha