• چهارشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-56077
  • خبرنگار : 50038

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

شناسایی 23 دانش‌آموز دیرآموز در پیش‎‌دبستانی‌های ملایر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه 23 دانش‌آموز دیرآموز در پیش‌دبستانی‌های ملایر شناسایی شده‌اند، گفت: کلاس‌های آموزشی مداخله بهنگام برای دیرآموزان در حال برگزاری است.

به گزاش ایسنا، منطقه همدان، هادی سلگی چهارشنبه 27 تیرماه در جمع خبرنگاران، افزود: امسال در استان طرح مداخله بهنگام برای دانش‌آموزان شناسایی‌شده دوره پیش‌دبستانی درحال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این کلاس ها کمک شایانی در طول سالتحصیلی به آموزگار می‌کند، اظهار کرد: این دانش‌آموزان سالتحصیلی جدید در پایه اول ثبت‌نام می‌شوند بنابراین همه تلاش ما این است که مشکلات دیرآموزی آنها برطرف شود، در همین رابطه 20 جلسه آموزشی از تیرماه به مدت 6 هفته، روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برای دیرآموزان برگزار می‌شود.

سلگی در ادامه به مشارکت 110 نفر از کارکنان اداری آموزش و پرورش ملایر در طرح تحول سلامت اشاره کرد و ادامه داد: هدف از اجرای طرح تحول سلامت، کاهش بیماری‌های غیرواگیردار، افزایش خدمات نوین سلامت میانسالان در کارکنان ادارات است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مشارکتی با مرکز بهداشت ملایر، در زمینه خدمات نوین سلامت شامل ارزیابی الگوهای تغذیه افراد، فعالیت‌های جسمانی و ورزش مداوم، مصرف دخانیات و موادمخدر، سلامت روان، عوامل اجتماعی و موثر بر سلامت با انجام آزمایشات غربالگری و شناسایی بهنگام بیماری و اقدام درمانی علمی اطلاعات مفیدی در اختیار افراد قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از ارتقاء سلامت جسم و روان نسل جدید به عنوان یکی از ابزارهای رشد و تعالی جامعه نام برد و سلامت سرمایه‌های انسانی را شاخص اصلی چابکی و پویایی محیط کار قلمداد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سرگروه‌های آموزشی متوسطه ملایر رتبه اول و دوم استان را به دست آوردند، گفت: گروه‌های آموزشی قلب تپنده آموزش در مدارس است و اگر بخواهیم آموزشی پویا و به‌روز داشته باشیم باید روی گروه‌های آموزشی خود حسابی ویژه باز کنیم و گروه‌های آموزشی را بازوی همیشه توانا در کنار تدبیر مدیریتی خود بدانیم.

سلگی اضافه کرد: در سیستم آموزش و پرورش گروه‌های آموزشی در صورت موفقیت در انجام وظایف محوله، موجب نشاط آموزشی در همکاران و دانش‌آموزان می‌شوند و نتیجه و ثمره این نشاط آموزشی در بهبود کیفیت آموزش، پرورش و یادگیری دانش‌آموزان بروز می‌کند که همانا رسالت اصلی نظام آموزش و پرورش است.

سلگی یادآورشد: گروه‌های آموزشی ملایر در مقطع متوسطه اول با کسب میانگین بالاترین امتیاز در سطح استان حائز رتبه اول و گروه‌های آموزشی متوسطه دوم، حائز رتبه دوم شد.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران سه دوره تحصیلی در ملایر، ادامه داد: ارزشیابی برای شناخت توانایی افراد است و هر چه دقیق‌تر باشد انگیزه کار را بیشتر افزایش می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی توجیه مدیران سه دوره تحصیلی برای نحوه ارزشیابی جدید بود، گفت: ارزشیابی سال گذشته از 120 امتیاز بود و امسال از 100 امتیاز است و در این راستا مدیران باید دقت کنند که امتیاز 100 را به هر ارزیابی‌شونده، ندهند مگر همه شرایط لازم را کسب کرده باشد.

وی اظهار کرد: کسب امتیاز 70 برای پیمانی و قراردادی و کسب امتیاز 50 برای آزمایشی و رسمی حداقل امتیاز بوده و حداقل مدت زمان برای ارزشیابی حضور 6 ماه در محل کار است.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.