رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: توجه به افکارعمومی، تعامل و همکاری فعال و مستمر با رسانه های دیداری و نوشتاری، ایجاد برنامههای نظام مند و اطلاعرسانی شفاف، میتواند این واحد را کارآمد جلوه دهد.
به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «ایرج ملکی» با اشاره به اینکه در سال گذشته 15خبرگزاری، 57 پایگاه و سایت اطلاع رسانی، بیش از31 کانال خبری ، 75 روزنامه کثیرالانتشار و تعداد قابل توجهی نشریات منطقه ای و محلی نسبت به پوشش اخبار این شرکت همکاری داشته است، افزود: در سال گذشته بیش از170 خبر و گزارش در حوزه های مختلف این شرکت تولید شده که خوشبختانه با همکاری رسانه های استانی،منطقه ای و ملی به جامعه هدف اطلاع رسانی شده است .
وی با اشاره به اینکه مجموعه روابط عمومی این شرکت با اصحاب رسانه استان ارتباط و تعامل سازنده دارد، گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان این واحد صنعتی، نقش سازنده ایفاء می کند و طی سالیان متوالی این مهم به اثبات رسیده است .
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان برای جامعه است، تصریح کرد: توجه به افکارعمومی، تعامل و همکاری فعال و مستمر با رسانه های دیداری و نوشتاری، ایجاد برنامه های نظام مند و اطلاع رسانی شفاف، می تواند این واحد را کارآمد جلوه دهد .
ملکی با اشاره به اینکه روابط عمومی یعنی هنر مردم داری و دانستن برقراری رابطه خوب با دیگران، خاطرنشان کرد: روابط عمومی این شرکت با برقراری مناسب ارتباطات دو سویه با جامعه بخصوص با اهالی رسانه به اهداف مورد نظر خود رسیده است .
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در حال حاضر بیش از90 روزنامه کثیرالانتشار،50 هفته نامه، دوهفته نامه و ماهنامه، 42 پایگاه خبری و 18 خبرگزاری و چندین کانال خبری فعال در استان فعالیت می کنند که با شرکت پالایش گاز ایلام ارتباط و تعامل سازنده ای دارند .
ملکی با اشاره به اینکه این تعداد فعال رسانه ای بعنوان نمایندگان افکارعمومی و رکن چهارم دموکراسی نقش بسزایی در توسعه همه جانبه استان دارند،افزود: روابط عمومی در این میان نقش بسیار مهم و بسزایی در ارتباط شفاف و سازنده بین شرکت و رسانه ها ایفا می کند .
نظرات