• چهارشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۲ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: ilam-7841

معاون عمرانی استاندار خبر داد:

حکم شهردار ایلام توسط وزیر کشور تایید شد/ احکام 14 شهردار توسط استاندار ایلام تأیید شده است

حکم شهردار ایلام توسط وزیر کشور تایید شد/ احکام 14 شهردار توسط استاندار ایلام تأیید شده است

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: حکم شهردار ایلام توسط وزیر کشور تأیید شد که قرار است روز شنبه این حکم با حضور «حبیب‌الله منصورپور» در دفتر معاونت عمرانی وزیر کشور به وی ابلاغ شود.

احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ایلام اظهار کرد: حکم شهردار ایلام توسط وزیر کشور تأیید شد که قرار است روز شنبه این حکم با حضور «منصورپور» شهردار جدید ایلام  در دفتر معاونت عمرانی وزیر کشور به وی ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از جمعیت استان در شهر ایلام ساکن هستند افزود: ضرورت دارد که شهردار ایلام مسائلی مانند معضل ترافیک ، ساماندهی ورودیهای شهر توسعه پارکها و فضای سبز، ایجاد بوستان‌های محله‌ای و ... را به عنوان اولویت‌های شهری در دستور کار قرار دهد.

معاون عمرانی استانداری ایلام تأکید کرد: تعریض معابر شهر ایلام از دیگر اولویت‌های پیش روی شهردار جدید ایلام است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی و جذب اعتبارات ملی در یک بازه زمانی مشخص این طرح ها در دستور کار قرار گیرد.

کرمی با بیان اینکه طبق قانون احکام شهرداران شهرهای بالای 200 هزار نفر و مراکز استان‌ها توسط وزیر کشور صادر می‌شود خاطرنشان کرد: احکام مابقی مراکز شهرستان‌های زیر 200 هزار نفر توسط استاندار امضاء می‌شود و در همین راستا احکام 14 شهردار از 23 شهر استان توسط استاندار ایلام تأیید شده و تأیید حکم مابقی نیز در حال بررسی مراحل قانونی است.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: مراسم تودیع و معارفه شهردار ایلام هفته آینده برگزار می‌شودو 14 شهردار دیگر نیز طی روزهای آتی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه به منظور بهبود و توسعه عمران شهری از مردم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانداری انتظار همدلی و همکاری می رود گفت: توسعه شهری و عمران شهرهای ایلام به گونه‌ای که متناسب با شأن مردم باشد نیازمند توجه بیشتر مسئولین دولتی و اختصاص اعتبارات ملی است.

کرمی با اشاره به سخنرانی وزیر کشور در ایلام  که « رییس‌جمهور توجه خاصی به استان ایلام دارند» ابراز امیدواری کرد در این دوره گام‌های استوارتری در جهت برطرف ساختن مشکلات برداشته شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha