• یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-21467

زمین فوتبال درچه خاک می‌خورد

زمین فوتبال درچه خاک می‌خورد

مدیر اداره ورزش و جوانان شهر درچه گفت: زمین خاکی ولاشان پس از گذشت 40 سال هنوز به زمین چمن تبدیل نشده است.

مرتضی شاه نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خمینی شهر، افزود: حدود 40سال پیش زمینی برای ایجاد زمین فوتبال در منطقه ولاشان شهر درچه از سوی خیرین اهدا شد، اما با وجود پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان درچه و خمینی شهر هنوز اعتباری برای چمن آن تخصیص داده نشده است .

وی اظهار کرد: این موضوع بارها توسط اداره ورزش و جوانان درچه به اداره ورزش شهرستان خمینی شهر و توسط آنها به مرکز استان ارجاع داده شده است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهر درچه با بیان اینکه حدود 150میلیون تومان اعتبار برای ساخت چمن این زمین نیاز است، تصریح کرد: تاکنون بودجه‌ای توسط مسوولان مربوطه برای ساخت چمن این زمین تخصیص داده نشده است.

شاه نظری با بیان اینکه مساحت این زمین مشخص نیست، خاطر نشان کرد: با وجود اینکه این زمین فوتبال از دو طرف به ارتفاع یک متر دیوار کشی شده و از دو طرف دیگر نیز با فنس محصور شده، اما متاسفانه مالکان زمین‌های اطراف و کشاورزان در حال تصاحب حریم این زمین هستند.

وی ادامه داد: حدود چهار سال پیش در این زمین نوجوانان و جوانان ولاشانی فوتبال بازی می‌کردند، اما در حال حاضر در زمین علف‌های هرز روییده و سطح آن ناهموار شده است که  این امر عملا استفاده از زمین را غیر ممکن می‌کند.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهر درچه افزود: عملیات خاکریزی و کوبیده شدن زمین حدود هشت سال پیش انجام شد، اما با گذشت زمان به علت نبود بودجه و سهل انگاری مسوولان زمین به صورت متروکه درآمد.

شاه نظری با بیان اینکه تیم فوتبال ولاشان دو سال پیش مقام دوم استان را کسب کرد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر، ورزشکاران و مردم ولاشان پیگیر رفع مشکلات این زمین بودند، اما به علت طولانی شدن و بی‌توجهی مسوولان، مردم از چمن کردن و درست شدن زمین فوتبال نا امید و خسته شدند، ولی امیدواریم بتوانیم در آینده بودجه‌ای را برای این منظور دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: منطقه ولاشان فاقد سالن ورزشی مجهز برای بانوان می‌باشد که امیدواریم در آینده برای بانوان این منطقه نیز سالن ورزشی مجهز تاسیس شود.

وی با بیان اینکه شهر درچه از امکانات ورزشی خوبی برخوردار است، اظهارکرد: این شهر دارای چند سالن ورزشی ویژه آقایان و سالن شهید پناهی اختصاصی ویژه بانوان است، اما هم‌چنان شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تخصیص امکانات بیشتر برای حومه شهر درچه از طریق مزایده شهرداری تلاش و پیگیری می‌کند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha