• دوشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-33974

تبلیغات در ایسنا

ايسنا به عنوان رسانه‌اي که از دل جامعه دانشگاهي کشور سر برآورده، در 15 سال گذشته (به گواه تمام نظرسنجي‌هاي رسمي) به رسانه مورد اعتماد گروه‌هاي مرجع تبديل شده است. بسياري از مديران و کارشناسان دولتي، تصميم‌گيران و تصميم‌سازان، نمايندگان مجلس، استادان دانشگاه، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران، مديران بنگاه‌هاي اقتصادي و توليدي، مديران بازرگاني و روابط عمومي نيازهاي خبري و اطلاعاتي خود را از طريق ايسنا به عنوان موثق‌ترين و معتمدترين رسانه مجازي
برطرف مي‌کنند.

ويژگي‌هاي منحصر به فرد ايسنا چیست؟

* ایسنا اولین خبرگزاری غیردولتی ایران است که در سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد.

* ایسنا به گفته وب سایت معتبر الکسا در جایگاه 36 در ایران و جایگاه 1848 در جهان می‌باشد.

( http://www.alexa.com/siteinfo/isfahan.isna.ir)

* ایسنا یکی از 3 خبرگزاری پربازدیدکننده در ایران است.

* ایسنا به طور میانگین روزانه بیش از 210 هزار بازدیدکننده دارد.

* ایسنا 2 میلیون و 300 هزار بازدیدکننده وفادار دارد که در طول هر ماه، مراجعه مداومی به این سایت دارند.

* بیشترین مطالب غیرتولیدی روزنامه‌ها به نقل از سایت ایسنا منتشر می‌شود و ایسنا در مقایسه با سایر خبرگزاری‌ها رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

* ایسنا روزانه بیش از 1400 مطلب، تولید و روی خروجی‌های ملی و منطقه‌ای خود قرار می‌دهد.

* ایسنا با بیش از 3 میلیون صفحه، یکی از غنی‌ترین سایت‌های اینترنتی فارسی‌زبان در دنیاست؛ به دلیل همین گنجینه ارزشمند اطلاعات، موتورهای جستجوگر، روزانه چندین هزار بار ایسنا را به عنوان اولین گزینه به کاربران پیشنهاد می‌دهند.

* 12 هزار نفر اخبار ایسنا را هر روز از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود مرور می‌کنند.

* اخبار ایسنا به 4 زبان فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسوی مخابره می‌شود.

* ایسنا با در اختیار داشتن رابطان خبری در 9 کشور جهان، نقش موثری در تولید اخبار بین‌المللی برعهده گرفته است.

* ایسنا متنوع‌ترین و گسترده‌ترین دایره مخاطبان را در میان سایت‌های فارسی‌زبان به خود اختصاص داده است. تولید مداوم و به‌لحظه جدیدترین اخبار و تصاویر در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، ورزشی، اجتماعی، بین‌المللی و علمی از تمام شهرها و استان‌های کشور، عمق نفوذ و تنوع مخاطبان ایسنا را بالا برده است.

چرا بايد تبليغات اينترنتي را جدي گرفت؟

* اينترنت برخلاف ساير رسانه‌ها به هيچ وجه اسير محدوديت‌هاي تيراژ نيست؛ يک خبر يا يک بنر تبليغاتي در اينترنت، بي‌نهايت بار منتشر و ديده مي‌شود بدون اينکه حتي يک ريال هزينه بيشتر در پي داشته باشد.

* اينترنت در سراسر کره خاکي در دسترس است و اخبار و تبليغات اينترنتي به سادگي در هر کشور، شهر و روستايي قابل مشاهده است.

* دسترسي به اينترنت، هيچ محدوديت زماني ندارد و کاربران در هر ساعت از شبانه‌روز مي‌توانند از سايت‌هاي اينترنتي بازديد کنند.

* هزينه انتشار مطالب و آگهي‌هاي تبليغاتي در فضاي اينترنت به صورت چشمگيري کمتر از ساير رسانه‌ها است.

*  يکي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد اينترنت اين است که مي‌توان تعداد بازديد اخبار و آگهي‌ها را به تفکيک مشخصات بازديدکنندگان از اولين لحظه‌هاي انتشار مورد ارزيابي قرار داد.

* برخلاف ساير رسانه‌ها، مطالب و تبليغات منتشر شده در فضاي اينترنت را به راحتي مي‌توان ويرايش کرد. اينترنت اين امکان را فراهم مي‌کند که پس از ارزيابي اثر تبليغات و پيام، نسبت به ويرايش و تغيير آن براي اثرگذاري بيشتر اقدام شود.

* با توجه به اينکه کاربران در فضاي اينترنت با يک کليک ساده، از يک خبر و يا تبليغ وارد صفحه‌هاي جديد مي‌شوند، اثرگذاري اطلاع‌رساني و تبليغات در اينترنت، به‌لحظه و در مقايسه با ساير رسانه‌ها بسيار بيشتر است.

* اينترنت برخلاف ساير رسانه‌هاي سنتي و ايستا، اين امکان را مي‌دهد تا اطلاعات و تبليغات را به صورت پويا طراحي و ارايه کرد.

* اطلاع‌رساني و تبليغات در اينترنت اين فرصت را در اختيار فروشندگان کالاها و خدمات قرار مي‌دهد تا با يک کليک ساده محصولات خود را به خريداران بفروشند.

* در فضاي اينترنت محدوديت‌هايي نظير ابعاد صفحه، تعداد کلمه و زمان وجود ندارد. به همين دليل حجم بيشتري اطلاعات را مي‌توان از طريق اين رسانه منتشر کرد.

هزینه تبلیغات در ایسنا

برای دریافت تعرفه تبلیغات در سایت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تخفیف‌ها و فرآیند ثبت سفارش با شماره‌ تلفن 2650446–0913 تماس بگیرید یا در خواست خود را به نشانی adv.jdisf@gmail.com به صورت مکتوب اعلام نمایید تا با شما تماس گرفته شود.


جایگاه تبلیغات در سایت

اندازه

A

سمت چپ سایت، بالای آخرین اخبار

بنر 80*235 پیکسل

B

سمت راست سایت، زیر ستون سرویس‌ها

بنر با عرض 150 پیکسل و طول نامحدود

- هزینه آگهی‌ها پس از تایید دفتر منطقه‌ای ایسنا و قبل از انتشار دریافت می‌گردد.

- آگهی‌های فرهنگی، علمی و آموزشی؛ بنا بر تشخیص مدیریت خبرگزاری ایسنا، از 10 تا 50 درصد می‌تواند مشمول تخفیف گردد.

- در صورت سفارش مشتری، خبرگزاری ایسنا می‌تواند رپورتاژ خبری، گزارش‌های تصویری نیز  برای سازمان‌ها و موسسات تهیه نماید. هزینه گزارش‌های تصویری توافقی است در صورت درخواست مشتری برای طراحی، هزینه طراحی بنر جداگانه محاسبه می‌گردد.

- با انصراف سفارش، 30 درصد از کل مبلغ به عنوان خسارت کسر می‌گردد.

- در صورت تمدید آگهی تا دو ماه، 5 درصد و بیش از دو ماه مشمول 15 درصد تخفیف خواهد شد.

- در صورت درخواست مشتری مبنی بر لینک شدن آگهی به سایت سازمان مربوطه هزینه 20 درصد افزایش می‌یابد.

تلفن تماس: 09132650446

پست الکترونیکی: adv.jdisf@gmail.com

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.