• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۳۹۰ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-4204

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان: مشکل امروز کشورهای منطقه نداشتن رهبری واحد است

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت :تحولات اخیر درمنطقه، نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در سميرم، رمضانعلی غلامرضایی در نشست سیاسی جمعی ازپاسداران سپاه ناحیه سمیرم اظهار کرد: موج بیداری اسلامی در منطقه روزانه درحال افزایش است، زیرا  اکنون مردم این کشورها به آگاهی لازم دست پیدا کرده‌اند که باید سرنوشت سیاسی مملکت خود را تعیین کنند.

وی با اشاره به اینکه داشتن رهبری واحد در هرکشوری برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های آن جامعه ضروری است، اظهار کرد: متاسفانه مشکل امروز کشورهای منطقه نداشتن رهبری واحد است .
 
وی بیان کرد: تحقق یافتن انقلاب در هر کشوری نیازمند آن است که مردم آن کشور ابتدا رژیم ظالمی را سرنگون و در مرحله دوم با داشتن رهبری واحد، حکومت اسلامی را تشکیل دهند و بر این اساس نمی‌توان قیام مردم مصر را انقلاب نامید زیرا اکنون به طور کلی ریشه‌های فکری و اندیشه‌های سیاسی رژیم قبل ساقط نشده است .

غلامرضایی گفت: یک هدف کلی مردم کشورهای منطقه برای دست زدن به قیام این است که چرا باید حکام آنها سیاست‌ها وبرنامه‌های غلط آمریکا را درکشور پیاده کنند.
 
وی درادامه با اشاره به فعالیت جریان انحرافی درکشور افزود: یکی از مهمترین خواسته‌های این جریان که به هیچ وجه نمی‌توانند به آن برسند، ضربه زدن به ولایت فقیه است .

وی تصریح کرد: امروز به برکت وجود رهبری و مردم همیشه در صحنه، جریان انحرافی پشتوانه و قدرتی ندارد وبه زودی بساط این جریان درکشور برچیده خواهد شد .

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: جریان انحرافی نباید نافی خدمات دولت شود زیرا که دولت نهم و دهم همواره به خدمت رسانی به مردم تاکید کرده و می‌کند.

وی همچنین با اشاره به فتنه سال 88 درکشور گفت: فتنه 88 دفع شد ولی هنوز رفع نشده است و به همین منظور داشتن بصیرت و بینش اعتقادی برای جلوگیری از بروز مجدد این فتنه یک اصل است .
 
غلامرضايي با بيان اينکه همواره رهنمودها و تدابيرمقام معظم رهبري کارساز بوده است،گفت: مردم بايد همواره به فرامين رهبري توجهي ويژه داشته باشند زيرا يکي از عوامل ماندگاري انقلاب اسلامي تابه حال، پيروي مردم از رهبري امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري بوده است.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha