• چهارشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-82903
  • خبرنگار : 50115

مدیر ارتباطات شرکت خدمات فنی رنا عنوان کرد:

کاهش 50 درصدی نرخ قطعات سایپا از سال گذشته

92
مدیرارتباطات شرکت خدمات فنی رنا (خدمات پس از فروش سایپا دیزل) گفت: شرکت سایپا از سال گذشته با تغییر رویکرد خود و بومی سازی قطعات موجب کاهش ۵۰ درصدی نرخ قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان خود شده است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمدرضا محمدبیگی روز گذشته (سه شنبه) در آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان، اظهار کرد: شرکت خدمات فنی رِنا با بیش از 60 سال قدمت به عنوان ارائه کننده خدمات پس از فروش سایپا دیزل در صنعت حمل و نقل کشور جزء شرکت های خوشنام عرضه محصولات خودرو محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دغدغه شرکت های خدمات پس از فروش برای تأمین قطعات در دوران گارانتی سعی در رضایت مشتریان خود دارد، گفت: البته در سال های پس از اتمام گارانتی برای مشتریان این امکان وجود ندارد تا بتوانند از قطعات اصلی خودرو استفاده کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور از سال گذشته با تغییر رویکرد خود و بومی سازی قطعات موجب کاهش ۵۰ درصدی نرخ قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان خود شده است.

مدیرارتباطات شرکت خدمات فنی رنا (خدمات پس از فروش سایپا دیزل) با بیان اینکه به خصوص از سال گذشته به دنبال بومی سازی قطعات این شرکت هستیم، اظهار کرد: به همین منظور بیش از 100 قطعه مورد نیاز محصولات سایپا را با همکاری قطعه سازان داخلی بومی سازی کردیم.

وی با اشاره به استقبال قطعه سازان از رویکرد شرکت سایپا، گفت: در نظر داریم اصفهان را به زنجیره مصرف کنندگان اضافه کنیم.

کدخبرنگار: 13036

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.