مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی اصفهان گفت: طی یک سال و هشت ماه گذشته نه تنها بدهی مربوط به پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان پرداخت شد بلکه پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان صبح امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار که در سالن همایش نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شرکت نمایشگاههای بین المللی سال ۹۸ در سه زمینه فعالیت های خود را پیگیری کرد و برگزاری نمایشگاه های خارجی مثل اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که در مرکز نمایشگاهی بغداد عراق با ۴۰ شرکت ایرانی برگزار و موجب انعقاد قرارداد و ایجاد ارتباط با تجار عراقی شد از جمله این فعالیت ها است.
وی ادامه داد: در بحث داخلی نیز تاکنون ۲۰ رویداد اقتصادی در اصفهان برگزار کرده ایم که از نظر کیفی، کمی و تعداد مخاطبان نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی اصفهان با اشاره به پروژه بزرگ نمایشگاهی اصفهان، گفت: این پروژه وقتی تحویل مدیریت جدید شد، راکد بود و فقط ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی و بدهی های سنگین و به بانک و پیمانکاران داشت، اما در یک سال و هشت ماه گذشته نه تنها بدهی ها پرداخت شد بلکه پیشرفت فیزیکی به ۶۵ درصد رسید و ما پروژه را با سه قرارداد تحویل گرفتیم و اکنون ۵۰ قرارداد منعقد شده و در حال پیشرفت است.
وی ابراز امیدواری کرد: این پروژه به عنوان ویترین شهر اصفهان هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
یارمحمدیان با اشاره به افتتاح نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، گفت: امید است این نمایشگاه بتواند بستری مناسبی جهت همافزایی بین مجموعه ها برای بهبود کسب و کار و ترویج آموزش بازاریابی به فعالان اقتصادی در بازارهای رقابتی باشد.
وی افزود: این نمایشگاه میتواند ارتباط موثری بین ارائه دهندگان تبلیغات و متقاضیان آن پدید آورد و منجر به انتقال دانش فنی شود. برگزاری این نمایشگاه با تکریم مقام خبرنگار به این هدف است که بتوانیم از پتانسیل های خبرنگاران و مطبوعات برای مدیرانی که در جهت بهبود کسب و کار هستند، استفاده کنیم و امیدوارم که برپایی آن تدوام داشته باشد.
کدخبرنگار: 13038
نظرات