نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسبوکار با بخش ویژه توانمندی رسانهها در اصفهان برپاشده است.
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه در گفتوگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان پیرامون علت برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: رسانه میتواند پل ارتباطی خوبی بین یک کسبوکار و مخاطب ایجاد کند. هر محصولی برای عرضه، به معرفی نیاز دارد و تا رسانه معرفی درستی از کارایی آن محصول نداشته باشد، نمیتوان به فروش آن محصول چندان امیدوار بود.
فاطمه شفیعی ادامه داد: از سوی دیگر رسانهها بهویژه رسانههای مکتوب در شرایط فعلی نیاز به درآمدزایی دارند و میتوانند از فرصتی که در این نمایشگاه برپاشده، برای ارتباط و تعامل با شرکتها و هلدینگهای تجاری در بخش بازرگانی و اقتصاد بهره ببرند.
وی ضمن ابراز امیدواری برای استفاده رسانهها از این نمایشگاه گفت: دسترسی به همه این شرکتها قطعاً برای رسانه سخت است و همچنین دسترسی شرکتها به رسانهها اما نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسبوکار کمک بسیاری به آسان شدن این دسترسی کرده است.
شفیعی از حضور رسانه های شهرستان های اصفهان نیز در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بحث اسکان این رسانهها را طی روزهای برگزاری نمایشگاه پوشش داده و زمینه فعالیت بیش از 22 غرفه را برای خبرگزاریها، روزنامهها و هفته نامههایی مثل ایسنا، اصفهان زیبا، نوسان، هفت صبح، عصر اصفهان، ندای فردا، کیاست، ریاح، سراج، یاقوت، عصر ارتباط، تابناک اصفهان، سیبه، پیام، حمایت، دنیای اسرای، نسل نو، مفتاح نیوز، گل گندم، موج، کارخانه، مواجهه اقتصادی، تیتر برتر، تیتر صبح و یادگار امروز فراهم کرده است.
به گزارش ایسنا، نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسبوکار تا 19 مردادماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اصفهان برپاست.
کد خبرنگار: 13038
نظرات