• پنجشنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-84661

برگزاری سمینار آموزشی روابط عمومی دیجیتال

"سمینار آموزشی روابط عمومی دیجیتال" در حاشیه نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در سالن کنفرانس همایش های پل شهرستان به سخنرانی مجید کثیری، بنیانگذارمجموعه اخبار رسمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مجید کثیری امروز (پنج شنبه) در حاشیه نخستین نماشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار" در "سمینار آموزشی روابط عمومی دیجیتال"، در خصوص روابط عمومی در تبلیغات و چرخه برندینگ صحبت کرد و سپس با اشاره به انواع رسانه در تبلیغات، اظهار کرد: رسانه های ملکی، پولی و اکتسابی سه نوع رسانه ای است که در تبلیغات برای کسب و کار داریم. رسانه ملکی یعنی مالک آن رسانه هستیم، برای باز نشر خبر در رسانه های پولی، هزینه می پرازیم. همچنین رسانه های اکتسابی، رسانه هایی هستند که در خصوص کسب و کار ما خبر می نویسند.

وی  ادامه داد: تولید محتوای خوب، محتوایی که دارای ارزش خبری باشد، داستان برند، محتوای جذاب یا ویروسی عواملی هستند که در بازنشر اخبار برندها در رسانه ها موثر هستند.

در میانه این سمینار کثیری از برخی فعالان حوزه کسب و کار درخواست کرد که داستان برند خود را شرح دهند که این کار با استقبال مخاطبین رو به رو شد.

بنیانگذار مجموعه اخبار رسمی با اشاره کوتاهی در رابطه با "سئو" خاطرنشان کرد: سئو زمانی به کار می آید که مردم حوزه برند شما را سرچ کنند.

وی با ارائه مثال هایی از محتواهایی که می توان برای کسب و کار تولید کرد، افزود: مقاله تحلیلی و آموزشی، مصاحبه، خبر رسمی، داستان برند، کتاب الکترونیک، اینفوگرافیک و ویدیو نمونه هایی هستند که می توان برای کسب کار تولید کرد.


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.