• سه‌شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: kerman-25008

پایگاه اطلاع رسانی "زرهی 38" متعلق به تیپ ذوالفقار کرمان افتتاح شد

در راستای معرفی شهدای تیپ 38 زرهی ذوالفقار استان کرمان و مرور خاطرات رزمندگان این تیپ، وب ‌سایت " زرهی38 " در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، سردار "افشار‌منش" فرمانده تیپ زرهی 38 ذوالفقار استان کرمان روز سه شنبه 26 آذرماه در مراسم افتتاح این پایگاه اطلاع رسانی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس علاوه بر لشکر 41 ثارالله، تیپ زرهی ذوالفقار نیز از استان کرمان در صحنه‌های جهاد و دفاع حضور فعال داشت و در این رابطه شهدای شاخصی را نیز تقدیم نظام اسلامی نمود.

 

فرمانده تیپ زرهی 38 ذوالفقار استان کرمان، افزود: از سال 61 سپاه پاسداران اقدام به تشکیل واحد زرهی نمود که رزمندگان کرمان هم با 32 تانک‌ و نفربر زرهی غنیمتی تیپ زرهی 38 ذوالفقار را راه‌اندازی نمودند و در عملیات رمضان برای اولین بار با همین عنوان با غنائمی که ذکر شد در صحنه دفاع حضور یافتند.

 

وی هدف از راه‌اندازی سایت " زرهی 38 " را اطلاع‌رسانی پیرامون شهدای این تیپ و جمع‌آوری و انتشار خاطرات رزمندگان تیپ زرهی ذوالفقار برشمرد.

 

"منصور ایران‌پور" مدیر سایت نیز در این مراسم اظهار کرد: در پرتو افتتاح سایت زرهی ۳۸ قصد داریم تا این ارتباط را به گونه‌ای گسترش دهیم که همه مطالب و اتفاقات و اخبار جدید و قدیم را با همرزمان خود در میان گذاریم.

 

وی افزود: در این راستا عکس‌ها و سخنان زیبا و خاطرات همه عزیزان به جهت یاد آوری آن دوران و تدوین کتاب تاریخ جنگ کرمان مورد توجه و بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا بدین طریق همه جوانان فردا و نسل امروز در جریان آنچه که گذشت، قرار گیرند.

 

ایران‌پور در معرفی شهدای شاخص این تیپ به شهیدان سرافراز اکبر دهشیری، عبدالحسین همتی،  محمد نقیب‌پور،  حسین صادقی،  علی صادقی، علیار شول و فرهاد حسنی اشاره کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha