• سه‌شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: kerman-60878
  • خبرنگار : kerman-3

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان خبر داد:

قطب‌بندی روابط عمومی‌های استان در آینده نزدیک

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان از قطب‌بندی روابط عمومی‌های استان در آینده نزدیک خبر داد و بر لزوم آموزش تاکید کرد و گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استان در اسفندماه تشکیل و انتخابات آن برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، "عباس تقی‌زاده" در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان اظهار کرد: بسیاری از روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی دچار سردرگمی هستند.

وی مسئولیت در روابط عمومی را کوتاه دانست و در ادامه از قطب‌بندی روابط عمومی‌های استان در آینده نزدیک خبر داد و بر لزوم آموزش تاکید کرد و افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استان در اسفندماه تشکیل و انتخابات آن برگزار شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان از تشکیل شورای اطلاع رسانی در آینده نزدیک در استان خبر داد و از سختی کار روابط عمومی سخن گفت و عنوان کرد: برنامه‌ریزی در روابط عمومی مهم است.

وی امید اجتماعی را مهمترین نیاز جامعه دانست و اظهار کرد: با انتشار اخبار مثبت از دستاوردهای کشور امید را در جامعه تزریق کنید.

روزنامه‌ها در سیرجان کمیت دارند اما کیفیت ندارند

حجت‌الاسلام"محمودآبادی" سرپرست فرمانداری سیرجان نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی نباید دکور و عامل تایید و تکذیب اخبار و در خدمت مدیر سازمان باشد، بلکه روابط عمومی یعنی ارتباط سالم، شفاف و پویا با مردم و مخاطب است.

وی جلب اعتماد مردم را در گرو برخورد شفافیت دستگاه‌های دولتی دانست و بیان کرد: روابط عمومی یک پل ارتباطی سالم، صریح و شفاف یک سازمان با مردم است.

سرپرست فرمانداری سیرجان وجود مشکلات در کشور را تایید کرد و افزود: به اندازه دستگاه‌های اجرایی در استان فارغ‌التحصیل روابط عمومی نداریم. مسئولین نیز اعتقادی به روابط عمومی ندارند لذا نیروهای متخصص را به عنوان روابط عمومی انتخاب نمی‌کنند.

وی با بیان این مطلب که نقش روابط عمومی در برخی مواقع از مدیر دستگاه بالاتر است، اظهار کرد: سیرجان یک شهر رسانه‌ای است؛ روزنامه‌ها در سیرجان کمیت دارند اما کیفیت ندارند.

حجت‌الاسلام محمودآبادی با اشاره به انتخابات در پیشروی، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال دو انتخابات در پیشرو داریم لذا باید همه نشریات و روابط عمومی‌ها فعال شوند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.