• پنجشنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: kerman-60970
  • خبرنگار : kerman-3

وضعیت رضایت‌مندی از جاده‌های استان کرمان چگونه است؟

35326
مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان گفت: با انجام نظرسنجی از رانندگان وسايل نقليه شخصی كه در محورهای مواصلاتی استان كرمان تردد نموده اند، مشخص شد، حدود 76 درصد رانندگان از وضعيت راههای استان رضايت دارند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، "سيدعلی حاج سيدعليخانی" در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: در اين نظرسنجی 55 درصد از رانندگان گزينه خوب، 25 درصد گزينه متوسط،  19 درصد ضعيف و حدود 5 درصد به سوالات پاسخ نداده اند.

مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان افزود: از 6 هزار برگ نظرسنجی توزيع شده ميان رانندگانی كه با وسايل نقليه شخصی خود وارد استان كرمان شده اند، حدود 80 درصدپاسخ دهندگان از تابلوهای منصوبه راهداری در طول محورها اظهار رضايت کرده و حدود 88 درصد نيز وضعيت خط كشی كف جاده ها را مطلوب دانستند.

وی تصريح كرد: در جريان اين نظرسنجی مشخص شد حدود 74 درصد از كاربران جاده ای استان نيز وضعيت نور و روشنايی در نقاطی از جاده ها كه نيازمند روشنايی در هنگام شب می‌باشد را كافی دانسته و راضی بوده اند.

حاج سيدعليخانی افزود: حضور نيروهای راهداری و گشت های راهداری در جاده ها 88 درصد، حضور گشت های پليس راه در جاده های استان 89 درصد و سهولت دريافت اطلاعات مورد نظر خود را از طريق سامانه 141  به ميزان 84 درصد رضايت خود را اعلام داشته اند.

وی خاطرنشان كرد: در مجموع وضعيت سرويس های بهداشتی مجتمع های خدماتی رفاهی- بين راهی، وضعيت كلی آسفالت جاده ها، حضور راهداران درطول محورها و رسيدگی به وضعيت جاده ها بويژه گشت های راهداری  و... از ديگر آيتم های مورد پرسش از رانندگان بود كه در نهايت ميانگين 75 درصد در اين خصوص اظهار رضايت داشته اند.

مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان با بيان اين مطلب كه نظرسنجی مورد نظر با هدف شناسايی نقاط قوت و ضعف محورهای برون شهری استان اجرا شده است افزود: تا حد قابل توجهی موفق به اخذ نظرات مردمی در زمينه وضعيت جاده های استان شديم و قطعا در حفظ و نگهداری راه‌های مواصلاتی استان از اين نظرات استفاده خواهيم نمود.

وی تصريح كرد: رضايت نسبی مردم از راههای استان نيز نتيجه تلاش شبانه روزی و بی وقفه مجموعه كاركنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و حاصل زحمات سخت و طاقت فرسای راهداران در فصول مختلف سال می‌باشد.

حاج سيد عليخانی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر نظرسنجي های سالانه كه معمولا در زمان اوج سفرهای جاده ای مانند نوروز و تابستان انجام می شود، شماره سامانه پيامكی 10000341 پل ارتباطی ما و مردم است، لذا استفاده كنندگان از جاده‌های اصلی و فرعی استان، به سهولت می‌توانند از اين طريق نظرات، پيشنهادات و شكايات مرتبط با راهداری و حمل ونقل جاده ای را به ما انتقال دهند
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.