• پنجشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: kerman-61233
  • خبرنگار : 50189

مدیر عامل گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:

97 درصد نیروهای قرارگاه خاتم برای اجرای پروژه‌های کرمان بومی هستند/تشریح اولویت‌های بعدی پروژه‌های در دست اقدام

Khatam_logo
مدیر عامل گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: 97 درصد نیروهای ما برای اجرای پروژه‌های شهر کرمان بومی هستند و امیدواریم علاوه بر اجرای این پروژه ها، رسوب دانشی در این شهر ایجاد شده باشد که بعد از این مهندسین بومی بتوانند کارها را ادامه دهند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، "جواد فلاح" ظهر امروز 30 خردادماه در آئین افتتاحیه تقاطع غیر هم‌سطح شهید الله‌دادی(پل ابوذر) با حضور معاون عمرانی وزیر کشور گفت: این سومین پروژه عمران شهری در کرمان بعد از پروژه غیر هم‌سطح باغملی و میدان آزادی است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا و به پایان رسیده است.

وی از جزییات این پروژه سخن به میان آورد و بیان کرد: طول کل مسیر این پروژه یک هزار و 100 متر بوده و بیشترین عرضی که در طول این مسیر داریم، 21 متر است و ارتفاع عرشه آن 18 متر می‌باشد، ضمن آنکه حفاری در پروژه غیر هم‌سطح ابوذر 3 کیلومتر بوده و حدود 20 هزار و 100تن آسفالت در این پروژه مصرف شده و 3 هزار تن میلگرد در آن به کار رفته است.

مدیر عامل گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء این پروژه را یکی از 9 پروژه مورد قرارداد قرارگاه با شهرداری کرمان دانست و ادامه داد: یک کارخانه پیش ساختگی در شهر کرمان احداث شده است گفتنی است که این کارخانه فقط در تهران وجود داشته که نمونه آن را در کرمان نیز برای پیش برد پروژه های در دست اقدام در شهر کرمان، احداث کرده ایم.

وی با بیان این مطلب که این کار از نظر کیفیت نما و همزمانی کار و مبلمان شهری بدون هیچ انسدادی و با تکنولوژی های نوین مدیریت پروژه اجرا شد، اظهار کرد: 97 درصد نیروهای ما برای اجرای پروژه‌های شهر کرمان بومی هستند و امیدواریم علاوه بر اجرای این پروژه ها، رسوب دانشی در این شهر ایجاد شده باشد که بعد از این مهندسین بومی بتوانند کارها را ادامه دهند.

وی در پایان 28 میلیارد تومان میزان مبلغ اولیه پروژه  را اعلام کرد و افزود:  بعد از افتتاح این پروژه اتمام پروژه‌های تقاطع امیرکبیر (سربازان گمنام امام زمان (ع)) سپس پروژه تقاطع غیر هم‌سطح راه‌آهن (شهید بادپا) و در نهایت تقاطع غیرهمسطح هوانیروز را در دستور کار قرار داده ایم
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.