• یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: kermanshah-56446

توضیحات رییس هیات ووشو استان در خصوص «سمیه میرانی»

رییس هیات ووشو استان کرمانشاه در خصوص حواشی مطرح شده در خصوص فعالیت «سمیه میرانی» سرمربی کرمانشاهی پیشین تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، رامین موذنی امروز(12 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در کلیه هیات‌های ورزشی از جمله هیات ووشو یک ساختار و مکانیزمی وجود دارد که این ساختار برگرفته از فدراسیون‌هاست، بنابراین هرکسی بخواهد فعالیتی در این هیات‌ها داشته باشد باید براساس همین چارچوب باشد و اگر فعالیتی خارجی از این چارچوب قرار گیرد، طبیعتا کنار زده خواهد شد.

وی ادامه داد: من به عنوان رییس هیات ووشو استان از سمیه میرانی دعوت کردم که مسئولیت مربیگری تیم شهر را بر عهده بگیرد که ایشان هم درخواست دستمزد بالایی کرد و چون پرداخت چنین دستمزدی در توان هیات نبود، نتوانستیم با ایشان به توافق برسیم.

رییس هیات ووشو استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هم خانم میرانی به عنوان یک مربی با سابقه در اغلب باشگاه های ورزشی استان مشغول مربیگری هستند و ما هرگز مانع فعالیت ایشان نشده‌ایم.

موذنی با تاکید بر اینکه درب هیات ووشو استان بر روی همه ورزشکاران باز است، گفت: خانم میرانی سالها برای استان و کشور کسب عنوان  کرده و قطعا عملکرد درخشان او شایسته تقدیر است، اما چون توان پرداخت دستمزد ایشان را نداشتیم نتوانستیم از حضورشان در کنار تیم استان بهره مند شویم.

وی تاکید کرد: امروز هم در جلسه مجمع هیات ووشو استان از ایشان به عنوان نماینده مربیان دعوت کردیم که حضور یابند و حق رای داشته باشند، اما خودشان در این جلسه حضور پیدا نکردند.

گفتنی است: اخیرا سمیه میرانی سرمربی اسبق تیم ملی ووشو ایران در مصاحبه‌ای از عملکرد هیات ووشو استان انتقاد کرده بود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha